AnonymBruker Skrevet 16. januar 2019 #1 Skrevet 16. januar 2019 Jeg har en kollega jeg jobber veldig mye sammen med bare oss to. H*n har gitt uttrykk for at h*n ikke har det så bra med samboeren gjennom 15 år og er tydelig betatt av meg. Sier at jeg er hele pakka og alt h*n kunne ha tenkt seg i en kjæreste, at h*n aldri har pratet så fortrolig med noen som h*n gjør med meg. At det er sjelden man treffer en person som det bare klaffer 100% med og som har absolutt alt. Jeg synes at h*n er utrolig tiltrekkende, flott og hyggelig også, så det blir jo litt uskyldig flørting. Aldri gjort noe og kommer aldri til å gjøre noe så lenge h*n er i et forhold. Men dette er jo ikke bra? Hvordan forholde seg til dette? Vi jobber turnus og vi har mange timer med kun oss to (så fremt det er en rolig natt selvfølgelig). Anonymkode: 1c51b...d93
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2019 #2 Skrevet 16. januar 2019 Da burde han slå opp med samboeren, og så heller la det derifra. Anonymkode: 03d24...b2e 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2019 #3 Skrevet 16. januar 2019 Dumme nek, hold deg unna. Anonymkode: 2ca1b...557
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2019 #4 Skrevet 16. januar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dumme nek, hold deg unna. Anonymkode: 2ca1b...557 Dumme nek kan du være selv. Er han som flørter og sier slike ting, ikke jeg. Anonymkode: 1c51b...d93
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2019 #5 Skrevet 16. januar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dumme nek kan du være selv. Er han som flørter og sier slike ting, ikke jeg. Anonymkode: 1c51b...d93 Han prøver å lure deg, ikke gå på limpinnen. Anonymkode: 2ca1b...557
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2019 #6 Skrevet 16. januar 2019 Hvis han ville gått fra samboeren sin hadde han allerede gjort det. Og ikke vær naiv nok til å tro at han ikke kan finne på å gå fra deg til fordel for noen andre i fremtiden heller. Anonymkode: c6a6e...337
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå