Gå til innhold

Hvordan klarer muslimer å være lykkelige?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Både menn og damer. Hvordan kan menn være lykkelige hvis de faktisk skal se på alle vestlige kvinner som horer, og kanskje forelske seg, men så tenker de på at det er en muslimsk jente de skal gifte seg med. 

Og hvordan kan muslimske kvinner være lykkelig forelsket? Hvis de vet st mannen deres bare kommer til å være utro?

Anonymkode: 236c0...954

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner du veldig få muslimer eller noe? Virker sånn, for det er ikke sånn at alle muslimer ser på alle vestlige kvinner som horer eller at alle muslimske menn er utro. Man kunne likegjerne ha sagt det samme om nordmenn , kristne eller scientologer. 

Anonymkode: 125cd...04f

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke. På samme måte som andre er lykkelig antar jeg. 

Får spørre min mann i morgen, siden han trossalt har vært gift med en "vestlig hore" i 16 år. 

Anonymkode: fd19f...496

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muslim her. Er gift med en religiøs og praktiserende muslim. Er sterkt troende selv. Jeg vet ikke hva slags muslim du har giftet deg med, men han kan neppe være en god. En religiøs muslim ser ikke kvinner på som horer. Han der må du bare kvitte deg med. Han har dårlig moral og er dårlig person hvis han kaller deg det. Kvitt og kast 👍🏽

Anonymkode: c12d6...0c9

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det klarer de fordi de færreste muslimer som finnes i virkeligheten er slik som de stereotypiske rasistiske fantasibildene du har i hodet.

Anonymkode: cf5b1...e02

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hvordan ekstremt fordomsfulle mennesker kan være lykkelige.

Anonymkode: 1a767...3ce

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 hours ago, AnonymBruker said:

sant 😂 Må være stressende å gå rundt å bare tenke på horer, eller hvem som tenker horer om hvem. 

Anonymkode: 3ad47...06b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke det. Jeg prøver å finne min egen virkelighet. Men når jeg kommer inn på tema, så snakker jo folk dårlig om dem. 

Anonymkode: 236c0...954

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muslimer kan jo ha forskjellige meninger, som alle oss andre.

Men jeg tenker at man aldri er lykkelig så lenge man har hat eller forakt mot andre mennesker og hvordan de lever, fordi det er så negative følelser. En slik adferd tyder på at noe er galt i deres egne liv., misunnelse osv.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...