AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #1 Skrevet 15. januar 2019 Er snart 30 og ikke hatt kjæreste, men siden temårene har jeg oplevd at hvert 3-4 år forelsker jeg meg på ny eller blir lettere betatt.. noen som kan si litt om hvorfor? Jeg trenger ikke å forelske meg hvert 3. År men jeg får fort øynene opp for en ny eller føler meg klar til å forelske meg på nytt. Hva er greia med denne 3 års perioden? Har dere noen faste år dere forelsker dere på nytt? Hvorfor 3 år? Anonymkode: 114f8...ae6
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2019 #2 Skrevet 16. januar 2019 Ja har en sånn slags klokke. Vet ikke hvorfor men tenker det kan ha noe med skjebnen og selvutvikling å gjøre jeg da. Livets sykluser eller noe hehehe Anonymkode: 02ede...64d
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2019 #3 Skrevet 16. januar 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja har en sånn slags klokke. Vet ikke hvorfor men tenker det kan ha noe med skjebnen og selvutvikling å gjøre jeg da. Livets sykluser eller noe hehehe Anonymkode: 02ede...64d Skjebnen? Anonymkode: 114f8...ae6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå