Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

planlegger tur til England og har funnet gode priser med RyanAir, meen er litt skeptisk til selskapet da jeg ikke har hørt så mye positivt om dem...

er det noen med erfaring som kan anbefale selskapet, evt komme med tilbakemeldinger? 

Anonymkode: f2382...721

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har bare hatt dårlige opplevelser med Ryanair. Dessuten flyr de jo til meget usentrale flyplasser. Styr unna, er mitt råd. Kan ikke tro at flybilletter til London er dyre noe sted nå.

Anonymkode: 9d1b4...ada

Skrevet

Synes strengt tatt ikke det er så ille jeg. Koster mer for innsjekk av bagasje, de er litt strenge med håndbagasjen men du får det du betaler for. Har flydd en del ganger med Ryanair og synes det er helt greit. De er punktlige, så det er jo greit

Anonymkode: db7a1...f0b

Skrevet

Helt OK. Du kommer fram dit de går, og så må du bruke annen transport videre. Men det gjelder jo alle flyselskaper.
At en betaler for bagasje, er bare rett og rimelig.

Skrevet

Helt greit å fly med. Det har jo blitt sånn omtrent med alle flyselskap nå, at man betaler ekstra for seteplass og bagasje. Hadde jeg bodd i nærheten av Oslo, ville jeg brukt dem mye mer, men de flyr ikke hit jeg bor.

Anonymkode: dddde...225

Gjest padawan
Skrevet

Har fløyet med de de siste gangene jeg har vært i London og en kommer frem i tide. 

Skrevet

Det er dyrere å komme seg til London enn fra Heathrow med T-bane eller fra Gatwick med vanlig tog hvis ikke man forhåndskjøper billett for et bestemt tidspunkt lenge før. Billigste tur-retur er £29.90 og en vei £18,10, mens toget jeg tar fra Gatwick koster £8,30 en vei når man bruker Oyster. Hvis ikke flybilletten er tilsvarende mye billigere vil det ikke lønne seg.

En annen sak er at togene ikke går til de samme stasjonene. Hvor det er enklest å reise fra avhenger av hvor man skal.

Anonymkode: 6b8be...b6b

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Heisann!

planlegger tur til England og har funnet gode priser med RyanAir, meen er litt skeptisk til selskapet da jeg ikke har hørt så mye positivt om dem...

er det noen med erfaring som kan anbefale selskapet, evt komme med tilbakemeldinger? 

Du får det du betaler for...    

Anonymkode: f6bfe...d69

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Heisann!

Helt greit til flyet tilbake blir avlyst pga f eks snø.

Du får returnert kjøpet men du må selv kjøpe erstatningsbillett.

Går ikke det flyet heller så kan du kjøpe billett til neste dag, etc.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...