Gå til innhold

Barbere seg nedentil før første ligg

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Glatt er å foretrekke, men...

Ikke av veien for kort trimmet dusk over sprekken (da menes ikke full bredde inn på lår etc, men smalere type), å glatt i området rundt leppene og anus.

Anonymkode: 820d3...cbc

Hvis det "er det samme" for deg om du er barbert/stusset/har full busk så er det jo bare å spørre han om han har noen preferanser på området. Trenger jo ikke gjøre ting vanskeligere enn det er 🙂

Annonse

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fra dame:
Hvis du gjør det så må du fortsette med det, du kan ikke bare gjør det nå, nå velger du hva du kan leve med i kanskje 20år fremover.. Er det å være barbert? Fordi en mann kan mene og synse hva han vil men liker han ei dame så liker han dama som hun er, så klart går det å stusse lengden.

Anonymkode: 15ab4...de6

Dummeste svaret jeg har lest på KG på en lang stund. 

Høna er din, og den gjør du akkurat hva du vil med. 

Selv foretrekker jeg barbert med en dott. 

Anonymkode: 3ea4c...ade

• Liker 1
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Dummeste svaret jeg har lest på KG på en lang stund. 

Høna er din, og den gjør du akkurat hva du vil med. 

Selv foretrekker jeg barbert med en dott. 

Er mann på 40 forresten 

Mann 43 her. Den bør være glattbarbert. Gjerne vokset. Jeg kan ikke jobbe med hårete mus. En pen liten dusk kan gå, men alt hår rundt åpningen må være fjernet. Da er det digg med muff-diving :-) For jeg regner med du vil ha det?

Anonymkode: 51a8d...eea

• Liker 1

Foretrekker helt klart glatt og deilig.

veltrimmet dusk og glatt fra toppen av sprekken og ned synes jeg er ok.

Har ikke sans for full busk.

Har vært deilig å bli overrasket av en glatt dame de gangene det har skjedd.

Mann 40+

Anonymkode: 2e761...f21

• Liker 1

Er det ikke mest safe å kjøre på med en velfrisert busk slik at du kan utelukke han hvis han ikke tåler det? Greit nok at alle har preferanser, men jeg ønsker meg ikke en partner som kun vil ha sex med meg hvis jeg er barbert/ikke barbert.

Anonymkode: b68f5...235

• Liker 3
On 1/16/2019 at 12:18 AM, AnonymBruker said:

Hei.

Jeg ønsker svar fra menn, gjerne skriv alder. Jeg er rimelig sikkert på at jeg og den nye flammen min skal ha sex snart. Jeg hadde i mitt forrige langvarig forhold bestemt meg for å slutte å barbere meg nedentil, trimmet meg bare litt når det ble litt langt. Eksen syns dette var helt greit. Jeg har nå invitert hjem en mann som jeg har vært på et par dater med, og tror vi begge ønsker å ligge sammen, men blir med ett så usikker på hva jeg skal gjøre med "frisyren" nedentil - vi er i begynnelsen av 30-årene. 

Ikke interessert i politisk korrekte svar som "gjør hva du føler", jeg ønsker bare å vite hva menn her inne hadde tenkt om dama hadde hår nedentil når man lå sammen for første gang. 

Anonymkode: 01947...d9b

Som mann på 45 må være ærlig å si at full busk er turn off for meg ihvertfall, en særdeles veltrimmet liten busk/stripe går helt fint men skal jeg velge så liker jeg glattbarbert best, Er du usikker på hva han liker/foretrekker osv så er det jo bare å spørre han, da får du helt sikkert svar tipper jeg:-)

• Liker 1

Annonse

Hva med noe så enkelt som å spørre da.....

ikke noe å sjenert for det vel

hhar dere ikke såpass takhøyde så er det ikke sikkert dere passer

i et forhold bør og skal en våge å snakke om alt også innen sex 

Selvtillit er uhyre tennene

M@ster

Annonse

Mann 38 her. 

Jeg hadde synes det var ekkelt og en ordentlig turn off hvis du så ut som en ape der nede. 

Da lurer jeg på hvordan det står til ellers med kroppen din. Hygiene. Hår på bein og under armer etc. 

Er du barbert tenker jeg at du er vellstellt andre steder også. 

Anonymkode: d610a...152

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mann 38 her. 

Jeg hadde synes det var ekkelt og en ordentlig turn off hvis du så ut som en ape der nede. 

Da lurer jeg på hvordan det står til ellers med kroppen din. Hygiene. Hår på bein og under armer etc. 

Er du barbert tenker jeg at du er vellstellt andre steder også. 

Anonymkode: d610a...152

Du har åpenbart misforstått om du tror det er mest hygienisk å være barbert. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...