Gå til innhold

Barbere seg nedentil før første ligg

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg ønsker svar fra menn, gjerne skriv alder. Jeg er rimelig sikkert på at jeg og den nye flammen min skal ha sex snart. Jeg hadde i mitt forrige langvarig forhold bestemt meg for å slutte å barbere meg nedentil, trimmet meg bare litt når det ble litt langt. Eksen syns dette var helt greit. Jeg har nå invitert hjem en mann som jeg har vært på et par dater med, og tror vi begge ønsker å ligge sammen, men blir med ett så usikker på hva jeg skal gjøre med "frisyren" nedentil - vi er i begynnelsen av 30-årene. 

Ikke interessert i politisk korrekte svar som "gjør hva du føler", jeg ønsker bare å vite hva menn her inne hadde tenkt om dama hadde hår nedentil når man lå sammen for første gang. 

Anonymkode: 01947...d9b

Fortsetter under...

En voksen mann bryr seg ikke om det er hår, barbert, stusset, trekant, stripe eller hva du måtte ønske. Jeg har for så vidt aldri møtt yngre menn heller som har brydd seg om det, men usikkerheten om at de kommer til å gjøre det er der mer som jente når man er yngre. 

Anonymkode: 4cb49...422

Fra dame:
Hvis du gjør det så må du fortsette med det, du kan ikke bare gjør det nå, nå velger du hva du kan leve med i kanskje 20år fremover.. Er det å være barbert? Fordi en mann kan mene og synse hva han vil men liker han ei dame så liker han dama som hun er, så klart går det å stusse lengden.

Anonymkode: 15ab4...de6

• Liker 1
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fra dame:
Hvis du gjør det så må du fortsette med det, du kan ikke bare gjør det nå, nå velger du hva du kan leve med i kanskje 20år fremover.. Er det å være barbert? Fordi en mann kan mene og synse hva han vil men liker han ei dame så liker han dama som hun er, så klart går det å stusse lengden.

What? Så om ts velger å barbere seg, er det liksom spikeren i kista, og hun MÅ fortsette med det for all fremtid? :P Er helt uenig i det. Ts velger selv.

Anonymkode: 002b2...440

• Liker 12

Mann på 43 her. Synes litt hår er fint. Men heller velfrisert enn 70-talls/japansk stil. ;) Barbert er også greit, men jeg synes det er mer sexy med litt hår. I det minste en landingsstripe, liksom. Synes det er litt merkelig at vi menn liksom skal tenne mer på barbert enn ubarbert. Sånn har det i det minste aldri vært for meg. 

Endret av Akhenaton
  • Liker 4

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Forventer glatt eller trimmet. Trekant eller landingsstripe er skikkelig harry

Anonymkode: 1f1ca...fda

Trekant er det naturlige vekstmønsteret...? Hvordan er det harry?

Anonymkode: 30753...b0d

• Liker 18
2 minutter siden, Jack Rodriguez skrev:

Brazillian/landingsstripe kan være fint eller så bør du gå for helt glattbarbert. Du må tenke litt på hvor godt du liker oralsex da, ikke særlig behagelig og slikke en jente med masse hår. kos deg :)

Brazillian er helt glattbarbert, eller rettere sagt vokset, slik at det ikke er en eneste stubb igjen.

Anonymkode: c2689...a6a

• Liker 2
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Brazillian er helt glattbarbert, eller rettere sagt vokset, slik at det ikke er en eneste stubb igjen.

Anonymkode: c2689...a6a

vi snakker om to helt forskjellige ting jeg snakker om brazillian strip/landingstripe, ikke voksing. det har mange navn noen kaller det French strip også. 

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei.

Jeg ønsker svar fra menn, gjerne skriv alder. Jeg er rimelig sikkert på at jeg og den nye flammen min skal ha sex snart. Jeg hadde i mitt forrige langvarig forhold bestemt meg for å slutte å barbere meg nedentil, trimmet meg bare litt når det ble litt langt. Eksen syns dette var helt greit. Jeg har nå invitert hjem en mann som jeg har vært på et par dater med, og tror vi begge ønsker å ligge sammen, men blir med ett så usikker på hva jeg skal gjøre med "frisyren" nedentil - vi er i begynnelsen av 30-årene. 

Ikke interessert i politisk korrekte svar som "gjør hva du føler", jeg ønsker bare å vite hva menn her inne hadde tenkt om dama hadde hår nedentil når man lå sammen for første gang. 

Min kjære har alltid hatt hår nede. Det er godt å ta på.

• Liker 1
7 hours ago, AnonymBruker said:

Fra dame:

Haha, ikke enig. Skjønner ikke hvorfor man kan endre barbervaner?

7 hours ago, Akhenaton said:

Mann på 43 her. Synes litt hår er fint. Men heller velfrisert enn 70-talls/japansk stil. ;) Barbert er også greit, men jeg synes det er mer sexy med litt hår. I det minste en landingsstripe, liksom. Synes det er litt merkelig at vi menn liksom skal tenne mer på barbert enn ubarbert. Sånn har det i det minste aldri vært for meg. 

Hva er det? Full busk?

Anonymkode: fa732...3cb

Annonse
Gjest Paramount

Dersom to voksne mennesker er tente, og ønsker at det skal bli bra, blir det bra. Fallhøyden er liten. Han vil akseptere, og elske deg uansett. Og dersom han forteller at han vil sette stor pris på at du gjør noe annerledes der nede, fordi det vil gjøre deg enda deiligere, så gjør du det.

Så enkel kan verden være, dersom dere begge har en positiv innstilling. I hvert fall i forhold til barbering...

Dersom du føler at dette er ditt livs sjanse, og videre utvikling er helt avhengig av din frisyre mellom benene (noe som bare er tull selvsagt), men likevel, da ville jeg valgt en 3-dagers trekant. Det er et fint utgangspunkt. Liker han ikke helt glatt tar det litt tid før det vokser ut, å barbere vekk alt går raskt. Men som sagt, dette skal være en bagatell. 

Dersom du krysser av for hva menn liker aller best, kan du krysse av for helt glatt for meg, og NEI til landingsstripe.

M 40+

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei.

Det viktige er at jeg ville vurdere frisyren du valgte, til å være det jeg kunne forvente meg over lang tid. (Dette er noe jeg føler kvinner ofte ikke forstår)

Jeg forventer ikke at du friserer deg for meg før du kjenner meg, og at frisyren sånn sett er hva du føler deg komfortabel med. Menn har utrolig variasjon i preferanser for hår, så det er håpløst å hoppe til en konklusjon hvis drikke direkte spør.

JEG vil  bli positivt overasket om du er barbert nedentil, både fordi jeg liker det best slik, og fordi jeg anser det som ett sexpositivt tegn.

Men om du ikke var det, hadde jeg ikke tenkt mere over det før jeg visste om du likte å bli slikket.

Anonymkode: c2e3a...64e

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Det viktige er at jeg ville vurdere frisyren du valgte, til å være det jeg kunne forvente meg over lang tid. (Dette er noe jeg føler kvinner ofte ikke forstår)

Jeg forventer ikke at du friserer deg for meg før du kjenner meg, og at frisyren sånn sett er hva du føler deg komfortabel med. Menn har utrolig variasjon i preferanser for hår, så det er håpløst å hoppe til en konklusjon hvis drikke direkte spør.

JEG vil  bli positivt overasket om du er barbert nedentil, både fordi jeg liker det best slik, og fordi jeg anser det som ett sexpositivt tegn.

Men om du ikke var det, hadde jeg ikke tenkt mere over det før jeg visste om du likte å bli slikket.

Anonymkode: c2e3a...64e

:klo:

Anonymkode: 91675...de4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...