AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #1 Skrevet 15. januar 2019 Hei. Vet ikke om dette er riktig underforum å poste dette spørsmålet i, men la gå. Jeg skulle kjøpe et årskort hos Ruter før prisen stiger ytterligere, men jeg presterte å kjøpe et månedskort. Jaja. Så til spørsmålet: Når vi kommer til den 27.januar, dagen prisen blir satt opp, har jeg fortsatt 19 dager igjen av månedskortet mitt. Hva skjer med de 19 dagene om jeg kjøper et årskort før månedskortet er utgått? Mister jeg de, eller begynner årskortet å virke i det månedskortet går ut? Jada, jeg har googlet. På forhånd takk for svar 😀 God natt💫 Anonymkode: 3501f...72c
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #2 Skrevet 15. januar 2019 Som det står på ruters sider: Du kan ha både reisepenger og flere typer billetter i reisekortet samtidig. Har du flere typer billetter i kortet prioriteres de i denne rekkefølgen når du leser av kortet: 30-dagersbillett med automatisk fornyelse Enkeltbillett Periodebilletter (du kan ha en aktiv og en på vent) Reisepenger Anonymkode: e87e9...dfb
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2019 #3 Skrevet 16. januar 2019 På appen styrer du selv når du vil at årskort og månedskort skal aktiviseres. Kan stilles inn samtidig som du kjøper. Men tror det er maks noen uker frem i tid. Anonymkode: d25ee...21c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå