Hr. Aktiv Skrevet 15. januar 2019 #1 Del Skrevet 15. januar 2019 Dere ser overskriften. Jeg ønsker at damer svarer her. Ja jeg har vært på et idrettsarr. i dag. Jeg var innleid i regi arr. som hjelper. Midt under arr. så dukket det opp ei dame. Det er sjelden jeg blir blåst over ende, men ble nok det i dag. Ja jeg ble helt satt ut faktisk å vi hadde øyekontakt leeeenge flere ganger (uten at det trenger å bety noe). Det har jeg hatt med damer før også. Da har jeg ofte gått bort å pratet med dem, men syntes det passet litt dårlig nå mtp. dattera hennes som var med. Dattera er forøvrig tenåring og deltager på dette arr. Dama her var så utrolig pen at jeg vet ikke om jeg hadde gått bort om hun var alene heller. Det er liksom ikke meg å miste munn å mæle så dette var uvant. Hun hadde heller ingen ring på fingeren. Nå er ikke verden så stor slik at navnet på dama kom jo frem ganske raskt av en av de andre i idrettslaget her. Men som sagt jeg har aldri sett henne før å det er ikke sikkert jeg kommer til å treffe henne på nytt så ofte heller. Men å sende melding på fb blir vel for overfladisk..? Ble litt rådløs her. Hadde ikke sett for meg dette nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gent82 Skrevet 15. januar 2019 #2 Del Skrevet 15. januar 2019 Are you a gambling man? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #3 Del Skrevet 15. januar 2019 Prøv å send en koselig melding på face. Vis at du er oppegående og snill, så blir hun glad. Vent med dickpics. Spør henne etterhvert ut på kaffe, middag eller aktivitet. Anonymkode: 81bad...469 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #4 Del Skrevet 15. januar 2019 Jeg tenker at om hun syns det var noe like spesielt ved deg som du syns om henne så oppsøker hun deg, enten ved å finne navnet ditt på arrangørlista eller komme på samme type arrangementer igjen. Jeg var dommer på sportsarrangement og fikk en blikkflørt med en av fedrene der, han kom med datteren sin på mange arrangementer og vi kom på hils etter hvert og det var veldig tydelig at begge hadde lyst på hverandre og videre kontakt men ingen tok kontakt via denne arenaen eller private arenaer og det syns jeg var riktig og best. Tilfeldigvis, eller kanskje fordi han stalket meg på nettet og fant ut at jeg skulle på en konsert hehe, så møttes vi på en konsert helt uavhengig av sports og familiearrangementet og der kom vi i prat og utvekslet telefonnummere. Nå ble det aldri noe mellom oss fordi jeg fikk kalde føtter og syns det var best å bare ha det som en blikkflørt, men jeg tenker at det er veien å gå hvertfall og ikke vise så tydelig at du har oppsøkt navnet og oppsøke personen på private arenaer som Facebook, det fremstår veldig uproft og kan være ødeleggende både for henne og for datterens aktivitet på fremtidige sånne arrangementer. Anonymkode: 90d5b...eeb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 15. januar 2019 Forfatter #5 Del Skrevet 15. januar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenker at om hun syns det var noe like spesielt ved deg som du syns om henne så oppsøker hun deg, enten ved å finne navnet ditt på arrangørlista eller komme på samme type arrangementer igjen. Jeg var dommer på sportsarrangement og fikk en blikkflørt med en av fedrene der, han kom med datteren sin på mange arrangementer og vi kom på hils etter hvert og det var veldig tydelig at begge hadde lyst på hverandre og videre kontakt men ingen tok kontakt via denne arenaen eller private arenaer og det syns jeg var riktig og best. Tilfeldigvis, eller kanskje fordi han stalket meg på nettet og fant ut at jeg skulle på en konsert hehe, så møttes vi på en konsert helt uavhengig av sports og familiearrangementet og der kom vi i prat og utvekslet telefonnummere. Nå ble det aldri noe mellom oss fordi jeg fikk kalde føtter og syns det var best å bare ha det som en blikkflørt, men jeg tenker at det er veien å gå hvertfall og ikke vise så tydelig at du har oppsøkt navnet og oppsøke personen på private arenaer som Facebook, det fremstår veldig uproft og kan være ødeleggende både for henne og for datterens aktivitet på fremtidige sånne arrangementer. Anonymkode: 90d5b...eeb Det er dette jeg tenker litt på jeg også. Normalt hadde jeg bare ruslet bort å pratet, men jeg må innrømme at ingen damer har blåst meg så til de grader av pinnen som i kveld. Makan. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2019 #6 Del Skrevet 16. januar 2019 50 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Det er dette jeg tenker litt på jeg også. Normalt hadde jeg bare ruslet bort å pratet, men jeg må innrømme at ingen damer har blåst meg så til de grader av pinnen som i kveld. Makan. hehe Skjønner du får lyst til å ta kontakt , men siden du var med på rig/arrangering så kan hun lett finne ut ditt navn og lett oppsøke fremtidige arrangementer for å se om du er der også hvis hun er interessert. Kanskje teit sagt men om dette er en dame som tiltrekker seg mange menn så er sjansen større for at hun bare syns det er ubehagelig og creepy at du oppsøker henne og har funnet navnet hennes bare fordi du så hun på et arrangement så jeg ville gått for det å prøve å møte hun igjen mer tilfeldig eller i samme setting for å se an da, eller for at om hun ble interessert i deg så vil hun spore opp og oppsøke deg. Det er mer innafor sånn sett å "tilfeldigvis" se navnet på en som står med på oversikten som rig /arrangør , enn å bla gjennom barnenavn og foreldrelister/deltakerlister og finne navnet hennes, som rig/arrangør for å oppsøke henne privat. Anonymkode: 90d5b...eeb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2019 #7 Del Skrevet 16. januar 2019 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner du får lyst til å ta kontakt , men siden du var med på rig/arrangering så kan hun lett finne ut ditt navn og lett oppsøke fremtidige arrangementer for å se om du er der også hvis hun er interessert. Kanskje teit sagt men om dette er en dame som tiltrekker seg mange menn så er sjansen større for at hun bare syns det er ubehagelig og creepy at du oppsøker henne og har funnet navnet hennes bare fordi du så hun på et arrangement så jeg ville gått for det å prøve å møte hun igjen mer tilfeldig eller i samme setting for å se an da, eller for at om hun ble interessert i deg så vil hun spore opp og oppsøke deg. Det er mer innafor sånn sett å "tilfeldigvis" se navnet på en som står med på oversikten som rig /arrangør , enn å bla gjennom barnenavn og foreldrelister/deltakerlister og finne navnet hennes, som rig/arrangør for å oppsøke henne privat. Anonymkode: 90d5b...eeb Tull vil jeg si. Jeg setter pris på at menn er frempå, istedenfor å luske rundt og håpe på å treffe på meg. Jeg var vakker og svært attraktiv da jeg var på markedet. Få menn har guts til å henvende seg direkte og si at de ønsker kontakt. De få som gjorde det fikk meg. Forhold i 3, 5 og 17 år. Siste still going. Anonymkode: 797b1...1d1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2019 #8 Del Skrevet 16. januar 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Tull vil jeg si. Jeg setter pris på at menn er frempå, istedenfor å luske rundt og håpe på å treffe på meg. Jeg var vakker og svært attraktiv da jeg var på markedet. Få menn har guts til å henvende seg direkte og si at de ønsker kontakt. De få som gjorde det fikk meg. Forhold i 3, 5 og 17 år. Siste still going. Anonymkode: 797b1...1d1 Ja på passende arenaer ja enig det. Men en arena der den ene er med som arrangør profesjonelt så passer det seg ikke å drive å direkte sjekke opp deltakere eller familie til deltakere på arrangementet på arrangementet om man aldri har snakket med hverandre før syntes jeg. Her er det ingenting som indikerer at kvinnen er interessert i videre kontakt og det kan gjøre det ubehagelig for henne å være med på samme arrangementer i framtida og gå utover datteren som kanskje ikke får deltatt i sin sport/på hobbyarrangementer lenger fordi moren frykter ubehageligheter med å møte på mannen. Anonymkode: 90d5b...eeb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2019 #9 Del Skrevet 16. januar 2019 Hva er det verste som kan skje? Du blir avvist. Altså er det ikke verdens undergang. Send henne en melding, vær ærlig om at du fikk navnet av en annen, og spør om en kaffe. Anonymkode: bfcd0...c00 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2019 #10 Del Skrevet 16. januar 2019 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Prøv å send en koselig melding på face. Vis at du er oppegående og snill, så blir hun glad. Vent med dickpics. Spør henne etterhvert ut på kaffe, middag eller aktivitet. Anonymkode: 81bad...469 Enig med deg. Den som intet våger intet vinner. Som kvinne ville jeg satt pris på det. Anonymkode: eb98e...6f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå