Gå til innhold

Å bli tiltrukket av noen umiddelbart som du aldri har sett før, fler med erfaring?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ikke som i forelska, du må bruke mer tid sammen for å bli det. Men jeg stod på trikken (i by i utlandet) og fikk øye på en mann jeg syntes var så innmari pen. Dette skjer meg jo aldri. Men han så på meg hver gang jeg så på han. Jeg ville ikke stirre, så jeg så jo vekk. Men hele tiden så så han på meg også. Han satt i trikken mens jeg stod. Jeg fikk sittplass og ble sittende lenger frem enn han. Så måtte jeg bare snu meg litt men da hadde han reist seg opp og skulle av, men da stod han og så ned på meg....  han puttet en røyk i munnen i det han skulle gå av, det var veldig turn off... men hva er sannsynligheten for at han "følte" det samme? 

Har jo opplevd andre direkte stirre på meg også, men da føler keg meg ikke tiltrukket... bare beglodd 😛 men da er det ofte slike en del eldre menn som står og ser på deg med et psyko blikk, og det er bare skummelt. 

Anonymkode: 7aa33...934

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja har hendt noen ganger jeg blir supertiltrukket av noen jeg aldri har sett før. Husker spesielt en i kassa på klesbutikken i Barcelona, og jeg følte jo han ble like tiltrukket av meg. Om han gjorde det vet jeg ikke men jeg tror på at kjemi er en faktisk kjemisk reaksjon og at når man kjenner det så fysisk sterkt selv vil den andre parten også kjenne det fysisk. Som to partikler som blandes og skaper en kjemisk reaksjon. Men om reaksjonen er positiv eller negativ hos den andre vet man ikke da. 

Men så gjør man ikke noe da, tror det er en del av livet å være tiltrukket av tilfeldige, også går livet bare videre liksom.

Anonymkode: 56b0d...95c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men tør ikke helt å tro på at de er like tiltrukket av meg. De ser jo på meg også, men jeg er usikker på om det er fordi de merker at jeg ser ekstra på dem selv om jeg prøver å være diskré.

Det skjedde en gang når jeg stod og ventet på bussen og den gangen så virket det som han ønsket å ta kontakt, men da hadde jeg kjæreste så da gjorde jeg meg utilgjengelig selv om jeg var tiltrukket av han.

Det virker nesten som det er noe som skjer hele tiden ut fra måten jeg har skrevet dette på, men det bare noen få ganger jeg har opplevd slike ting. Rart og morsomt når det skjer.

Anonymkode: 19f51...225

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjer innimellom det ja 🤩 Verste var hovmesteren en gang jeg var ute og spiste med daværende samboer...hallelujah som vi matchet og som jeg slet med å ikke bli trukket mot det heftige blikket hans, han visste så jævlig godt at jeg ville se og thrivet nok på at jeg satt der med typen min og situasjonen var bare tvers gjennom uutholdelig. Flirte som en jentunge og rødmet som en tomat på vei ut, fikk et telefonnummer i hånda som jeg selvfølgelig kastet med en gang.

Anonymkode: 7cf0a...682

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...