Gå til innhold

Lyst på kollega...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter....han er sykt deilig....opplever at han er intr. siden han kommer med flørtende kommentarer...liker å kile meg...sender meg mld.... men jeg er så usikker på megselv....han er litt for "fin" for ei som meg...

Hvordan kan man hinte...få til noe...

Ikke intr. i noe fast/forhold....🙈😳🙈

Er det billig av meg? Redd for å gi feil inntrykk...kun vært med en mann tidligere. 

Anonymkode: 99667...d56

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vær deg selv, vær naturlig og ikke prøv å vær en annen enn den du er. Da vil alt gå helt fint😊

Anonymkode: 0b552...5a8

• Liker 1
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sliter....han er sykt deilig....opplever at han er intr. siden han kommer med flørtende kommentarer...liker å kile meg...sender meg mld.... men jeg er så usikker på megselv....han er litt for "fin" for ei som meg...

Hvordan kan man hinte...få til noe...

Ikke intr. i noe fast/forhold....🙈😳🙈

Er det billig av meg? Redd for å gi feil inntrykk...kun vært med en mann tidligere. 

Anonymkode: 99667...d56

Ikke stress det. Som det ble skrevet over her, vær deg selv så finner du nok ut om det er noe der eller ikke. Å nei, synes ikke det er "billig" av deg å ikke ønske ett forhold, er mange som har det sånn og har funnet en ordning på det. Følelser kan jo oppstå hos den ene eller andre, så vær obs på det. Kan bli litt kleint på jobb da.. 

Anonymkode: 47da9...e5e

Gjest Alterego666
Skrevet

Det er deilig å føle lust i hverdagen, det er ingenting å skamme seg over.

Jeg har hatt som regel for meg selv å ikke innlede sexrelasjoner på jobb. Jeg virderer risken som for stor. Det er mange måter å se dette på.

Nyt lysten i arbeidsdagen. Kvinner som er åpne om sine lyster er generelt deilig.

Skrevet

Lov å fantasere, men hold deg unna. Aldri ha forhold til noen du jobber sammen med i norge.

Anonymkode: dcff4...f10

Skrevet

Tenk deg godt om. Du må i allefall være villig til å bytte jobb om det skjærer seg/blir kleint. 

Men det kan jo gå bra også; har hatt kollegaer hvor dette har endt både i barn og ekteskap, og hvor den ene parten har måttet bytte jobb fordi det ble for anstrengt.

Anonymkode: 08e50...de7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...