AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #1 Skrevet 15. januar 2019 Erfaringer.. Han har vært impotent de siste åra og ingen medisin fungerer.langt ekteskap. Jeg sliter virkelig med dette desverre.selvfølgelig kan han ikke noe for det,og jeg sliter med dårlig samvittighet, men dette er vanskeligere for meg enn jeg trodde det kom til å bli.selvfølgelig handler et ekteskap om så mye mer,men jeg er mye trist og skulle ønske jeg håndterte det bedre.ønsker kun seriøse svar Hilsen kvinne 50. Anonymkode: 77a1c...cae 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #2 Skrevet 15. januar 2019 Har også en impotent mann....(er selv under 40)her er det jeg som sliter med nærhet fordi jeg synes en slapp penis er lite triggende på lyst...og får helt spader av at han gnir seg inntil meg osv....jeg VIL ha sex...bare ikke med han lengre..(er ikke utro....men drømmer meg bort)....så heldig han er som har deg...som VIL.... Han opplever det som trist fordi jeg ikke tar på han...og jeg vil ikke at han tar på meg...fordi jeg er lei av å avvise han i neste runde.... Veldig komplisert....ikke at dette svaret hjelper deg i ditt spm.... Anonymkode: a1f65...41b 2
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #3 Skrevet 15. januar 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har også en impotent mann....(er selv under 40)her er det jeg som sliter med nærhet fordi jeg synes en slapp penis er lite triggende på lyst...og får helt spader av at han gnir seg inntil meg osv....jeg VIL ha sex...bare ikke med han lengre..(er ikke utro....men drømmer meg bort)....så heldig han er som har deg...som VIL.... Han opplever det som trist fordi jeg ikke tar på han...og jeg vil ikke at han tar på meg...fordi jeg er lei av å avvise han i neste runde.... Veldig komplisert....ikke at dette svaret hjelper deg i ditt spm.... Anonymkode: a1f65...41b Takk uansett, det er nok like trist for deg som for meg. Klem. Anonymkode: 77a1c...cae
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #4 Skrevet 15. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Takk uansett, det er nok like trist for deg som for meg. Klem. Anonymkode: 77a1c...cae Er heller ikke utro,men tankene drømmer Anonymkode: 77a1c...cae
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #5 Skrevet 15. januar 2019 Helt ærlig kvinner. Hvor godt hadde det ikke vært med en stor stiv glinsende kuk nå, i morgen, eller til helgen? Hvorfor fornekte dere denne gleden? Livet er for kort. Ta ansvar. Anonymkode: 8db74...ff2 2
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #6 Skrevet 15. januar 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Helt ærlig kvinner. Hvor godt hadde det ikke vært med en stor stiv glinsende kuk nå, i morgen, eller til helgen? Hvorfor fornekte dere denne gleden? Livet er for kort. Ta ansvar. Anonymkode: 8db74...ff2 Samvittighet.. Anonymkode: 77a1c...cae 5
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #7 Skrevet 15. januar 2019 Helt ærlig vet jeg ikke om jeg takler dette stort lenger, veldig trist er jo glad i han. Anonymkode: 77a1c...cae 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #8 Skrevet 15. januar 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Samvittighet.. Anonymkode: 77a1c...cae Vel, da har du tatt ditt valg. Trist å lese at man skal fornekte seg noe som er så normalt for oss. Anonymkode: 8db74...ff2
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2019 #9 Skrevet 16. januar 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Vel, da har du tatt ditt valg. Trist å lese at man skal fornekte seg noe som er så normalt for oss. Anonymkode: 8db74...ff2 "I gode og onde dager".....Den sitter hardt hos meg...skal man snu ryggen til "bare" pga sex? Det føles så egoistisk....samvittigheten er vanskelig...så "ja", på en måte så tar man jo et valg..og valget er vanskelig å leve med uansett hvem vei man tar. Er jeg dønn ærlig så tror jeg ikke at jeg hadde klart å motstå dersom "rett person" var pågående i "rett situ!sjon". Absolutt ikke noe jeg er stolt av... Det er rett og slett en skikkelig kjip situasjon.. Og så er det mannens opplevelser oppi dette også. Sikkert ulikt hvordan menn takler dette. Det er vondt å stå ved siden av å se at den man er så glad i brytes ned innvendig. Og hvor ødeleggende dette også er for forholdet/ekteskapet. Dette er ikke svart/hvitt....og ingen enkle løsninger og svar.. Anonymkode: a1f65...41b
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2019 #10 Skrevet 16. januar 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Erfaringer.. Han har vært impotent de siste åra og ingen medisin fungerer.langt ekteskap. Jeg sliter virkelig med dette desverre.selvfølgelig kan han ikke noe for det,og jeg sliter med dårlig samvittighet, men dette er vanskeligere for meg enn jeg trodde det kom til å bli.selvfølgelig handler et ekteskap om så mye mer,men jeg er mye trist og skulle ønske jeg håndterte det bedre.ønsker kun seriøse svar Hilsen kvinne 50. Anonymkode: 77a1c...cae Forsøk å ikke dømme deg selv for hardt...husk at du også er "bare et menneske"...denne situasjonen dere er i er du lite like skyld i som det han er.. Det som jeg tror menn glemmer litt er at de har hatt sine "glans" dager seksuelt...hvertfall gjelder det slik for meg at appetitten for sex øker med alderen..vet jo ikke om dette stemmer for deg da.. Og så tror jeg sexlivet før tilstanden har litt å si..likte han alternativer før? For dersom dette ga han gleder..så kanskje vil det gjøre det igjen...bare han kommer over den følelsesmessige kneika først...? Anonymkode: a1f65...41b
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2019 #11 Skrevet 16. januar 2019 Min var en drøm i senga og var kreativ, så jeg håper så inderlig at noe av det kommer tilbake Anonymkode: 77a1c...cae
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2019 #12 Skrevet 16. januar 2019 Jeg vil tro at en del av disse mennene føler skam og kanskje tap av mandighet. Her er kommunikasjon viktig. Forklar at det finnes så utrolig mange flere måter å ha sex på og at dere gjerne vil prøve det. Jeg tenker også at det er viktig å få med mannen til lege. Mye kan gjøres noe med. Anonymkode: 4b886...6a0 4
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2019 #13 Skrevet 16. januar 2019 Han har vært t lege,jeg har sagt jeg ønsker alternativ sex av han,men han er nok ikke klar enda,har nok noen sperrer men han bør ta tak i det. Anonymkode: 77a1c...cae
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2019 #14 Skrevet 19. januar 2019 På 15.1.2019 den 22.46, AnonymBruker skrev: Erfaringer.. Han har vært impotent de siste åra og ingen medisin fungerer.langt ekteskap. Jeg sliter virkelig med dette desverre.selvfølgelig kan han ikke noe for det,og jeg sliter med dårlig samvittighet, men dette er vanskeligere for meg enn jeg trodde det kom til å bli.selvfølgelig handler et ekteskap om så mye mer,men jeg er mye trist og skulle ønske jeg håndterte det bedre.ønsker kun seriøse svar Hilsen kvinne 50. Anonymkode: 77a1c...cae Kjøp deg en dildo og la fyren være i fred. For en på femti må det vel uansett være på tide å trappe ned sexfikseringen litt? Anonymkode: afa3f...f20
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2019 #15 Skrevet 19. januar 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: For en på femti må det vel uansett være på tide å trappe ned sexfikseringen litt? Anonymkode: afa3f...f20 Hvorfor det? Anonymkode: 4b886...6a0 7
Gent82 Skrevet 19. januar 2019 #16 Skrevet 19. januar 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: For en på femti må det vel uansett være på tide å trappe ned sexfikseringen litt? Mmmh...ikke helt enig i det. 2
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2019 #17 Skrevet 19. januar 2019 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor det? Anonymkode: 4b886...6a0 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor det? Anonymkode: 4b886...6a0 At en som er kommet i bestemorsalderen ikke har fått et mer modent perspektiv på ting er jo bare veldig trist. Men det er åpenbart ikke alle som blir klokere med alderen. Anonymkode: afa3f...f20
bullehurk Skrevet 19. januar 2019 #18 Skrevet 19. januar 2019 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: At en som er kommet i bestemorsalderen ikke har fått et mer modent perspektiv på ting er jo bare veldig trist. Men det er åpenbart ikke alle som blir klokere med alderen. Anonymkode: afa3f...f20 Dummeste jeg har hørt på år og dag.......... Herregud ! 😣 7
Gent82 Skrevet 19. januar 2019 #19 Skrevet 19. januar 2019 8 minutter siden, bullehurk skrev: Dummeste jeg har hørt på år og dag.......... Herregud ! 😣 Lol ja den var jammen god 😂
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2019 #20 Skrevet 19. januar 2019 22 minutter siden, bullehurk skrev: Dummeste jeg har hørt på år og dag.......... Herregud ! 😣 Du er kanskje en av av disse halvgamle sexfikserte kjerringene selv? Anonymkode: afa3f...f20
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå