AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #1 Skrevet 15. januar 2019 Det har seg slik at jeg har slitt psykisk i mange år. I løpet av det siste halvåret har depresjonen blitt skikkelig ille. Jeg er rett og slett helt utmattet pga tankekaoset i hodet og hvor mye jeg hater livet mitt. Det er vanskelig å forklare. Hjelp får jeg, har begynt å gå til psykolog igjen 1 gang i uka etter 2 års "pause". Trodde jeg skulle fikse ting alene men nei... Har seg slik at på mandag er det begravelse.. Tanten til kjæresten min døde på søndag.. Jeg har ikke møtt henne, og kjenner jeg føler ikke for å dra i begravelsen. Som mange andre hater jeg begravelser. Mye psykisk påkjenning å være blant så mange triste osv. I tillegg skal det førstkommende søndag være storselskap for niesen hans. Jeg aner ikke om jeg klarer noen av delene. Jeg klarer så vidt det er jobb, og jeg har allerede vært syk både i går og i dag. Jeg vet ikke om jeg klarer jobb resten av uka, men jeg skal prøve så godt jeg kan. Noe må jeg jo klare. Men hva skal jeg si for å avstå fra selskap og begravelse? Det sitter langt inne å si til foreldrene til kjæresten at nei, jeg er for deppa til å bli med i begravelsen. Det er så mye stigma rundt depresjon og jeg er så redd for å ikke bli tatt på alvor. Er så vidt kjæresten forstår hvor ille det er. Jeg føler meg så alene. Hva skal jeg gjøre.. Noen som har gode råd å komme med? Er ikke flink til å ta valg på egenhånd som dere sikkert ser. Kjæresten og jeg glir forøvrig fra hverandre, og jeg regner med at det er slutt om ikke så lenge om jeg ikke kommer meg opp fra den hengemyra jeg sitter fast i nå. Vi har vært sammen i over 2 år. Anonymkode: f8fd4...8cd
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #2 Skrevet 15. januar 2019 Si at du har omgangssyke. Anonymkode: 0ba25...894
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #3 Skrevet 15. januar 2019 Uff god klem til deg.Nå må du først og fremst tenke på din helse.snak med din samboer og forklar.Dere kan si det blir for mye for deg /eller at du ligger i feber.ps psykisk helse er ingenting å være flau over,de fleste kjenner vi mange som sliter.Flott at du får hjelp,mist ikke motet.En dag om gangen 💕 Anonymkode: c4274...c23
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå