Unisquirrel Skrevet 15. januar 2019 #1 Skrevet 15. januar 2019 Vi har nå prøvd i fem mnd, uten hell. Jeg er superfrustrert da jeg aldri rekker å få testet engang, jeg bare begynner å blø alt for tidlig. Siden vi begynte å prøve har jeg begynt å blø 5-8 dager før mensen mot de vanlige 1-3 dager før. Starter som veldig lite på dopapiret til ganske mye, men ikke mer enn at det holder med et truseinnlegg.. Mensen er bare sprø. Første mnd blødde jeg i 11 dager istedenfor de vanlige fem-seks dagene. Opplever at kroppen bare tuller etter vi startet. Noen som har opplevd det samme eller som har noen tips? Burde jeg snakke med lege?
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #2 Skrevet 15. januar 2019 Jeg begynte å spotte tidligere og tidligere etter jeg sluttet på pillen. Da vi begynte å prøve kunne jeg spotte hele 10 dager før mensen. Skjønte ikke hvordan det skulle klare å bli noe graviditet når blødningene startet så tidlig etter eggløsning. Tredje prøveperiode begynte jeg i likhet med tidligere å spotte lenge før mensen. Tenkte at løpet var kjørt igjen.. men var gravid den måneden gitt! Så det trenger ikke ha noe betydning 5 måneder er jo helt normalt, men det skader jo ikke å ta opp blødningene med en lege.. men man har ikke rett på utredning før man har prøvd et år. Lykke til! Anonymkode: 731f4...8a4
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #3 Skrevet 15. januar 2019 Du har kanskje sluttet med prevensjon? Da kan dette skje. Anonymkode: 01dd3...23d
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #4 Skrevet 15. januar 2019 1 time siden, Unisquirrel skrev: Vi har nå prøvd i fem mnd, uten hell. Jeg er superfrustrert da jeg aldri rekker å få testet engang, jeg bare begynner å blø alt for tidlig. Siden vi begynte å prøve har jeg begynt å blø 5-8 dager før mensen mot de vanlige 1-3 dager før. Starter som veldig lite på dopapiret til ganske mye, men ikke mer enn at det holder med et truseinnlegg.. Mensen er bare sprø. Første mnd blødde jeg i 11 dager istedenfor de vanlige fem-seks dagene. Opplever at kroppen bare tuller etter vi startet. Noen som har opplevd det samme eller som har noen tips? Burde jeg snakke med lege? bestill privat gynekolog eller bli henvist via lege (tar endel lengre tid, altså noen mnd) og ha med notater over forventet mens og når blødninger startet og opphørte og sånn. Kanskje du har for kort lutealfase til at egget kan rekke og feste seg og da tror jeg nok gynekologen kan hjelpe med hormonpreparater Anonymkode: 7fd81...080
Unisquirrel Skrevet 16. januar 2019 Forfatter #5 Skrevet 16. januar 2019 (endret) Jeg burde kanskje skrive at jeg ikke har brukt p piller på åtte år, bare kondomer. Vi har ett barn fra før, så vi kan jo få det til. Bare skjønner ikke all denne spottingen og den gjør meg veldig motløs. Takk for svar! Endret 16. januar 2019 av Unisquirrel
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2019 #6 Skrevet 16. januar 2019 Støtter forslaget om å sjekke det ut. Hvis du blør, så kan slimhinnen som egget skal feste seg i bli for tynt. Anonymkode: 4bc12...292
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2019 #7 Skrevet 16. januar 2019 Har det også sånn, hatt d slik i alle år, st jeg begynner å spotte noen dager etter eggløsning og frem til jeg får mensen. Som regel ca en uke med spotting før mensen kommer i gang . Har fått 3 barn så dette har ikke påvirket meg hvertfall. Anonymkode: 74e31...0ca
Unisquirrel Skrevet 16. januar 2019 Forfatter #8 Skrevet 16. januar 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Har det også sånn, hatt d slik i alle år, st jeg begynner å spotte noen dager etter eggløsning og frem til jeg får mensen. Som regel ca en uke med spotting før mensen kommer i gang . Har fått 3 barn så dette har ikke påvirket meg hvertfall. Anonymkode: 74e31...0ca Da er det håp, godt å høre👍
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå