Gjest Anonymous Skrevet 6. april 2005 #1 Skrevet 6. april 2005 Vi har ikke hatt sex på over 2 uker nå fordi jeg er forkjølet. Hvis jeg blir forkjølet sitter samboer på andre siden av sofaen, kysse kan vi ikke og han sover alene på sofaen frem til jeg blir frisk. I går ble jeg litt desperat kjempekåt så jeg maste litt, han sa Ok at han var for trøtt til å ha samleie, men han skulle slikke meg men la til at hvis han blir smittet så var det min feil fordi jeg er så nymfoman og ikke kan vente til jeg er frisk. Han slikket meg og i dag tidlig var han forkjølet og gretten... Var dette virkelig min feil? Kan man virkelig få en forkjølelse fra der nede?Jeg trodde at viruset satt i nese og hals regionen. Har dere sex når dere er syke, eller venter dere til den som er syk blir helt frisk selv om dette tar 3 uker?
Gjest Violetta Skrevet 6. april 2005 #2 Skrevet 6. april 2005 Synes han virker litt uopplyst han der typen din. Forkjølelse kan smitte før man har symptomer, vet han ikke det? Og han kan bli smittet på jobb, på bussen, på butikken, hvor som helst... Skjønner ikke at han gidder å sove på sofaen pga en forkjølelse.
Gjest Anonymous Skrevet 6. april 2005 #3 Skrevet 6. april 2005 Synes han virker litt uopplyst han der typen din. Forkjølelse kan smitte før man har symptomer, vet han ikke det? Og han kan bli smittet på jobb, på bussen, på butikken, hvor som helst... Skjønner ikke at han gidder å sove på sofaen pga en forkjølelse. Ja Jeg har prøvd å opplyse ham, men han mener han får bevis for sine teorier når slikt som det der skjer. Det kan være et kyss på halsen eller kinnet eller bare en klem og neste dag er han forkjølet og selvfølgelig var det denne lille kontakten som utløste det
Gjest Violetta Skrevet 6. april 2005 #4 Skrevet 6. april 2005 Usj, putt i ham noe solhatt og c-vitaminer. Høres ut som han har et veldig dårlig immunforsvar.
Gjest seroxata Skrevet 6. april 2005 #5 Skrevet 6. april 2005 høøh? ikke kunne være nær deg fordi du har en liten filleting som forkjølelse? Han virker en smule hysterisk.. får proppe i han medisiner, og holde deg unna han, så ikke han smitter deg igjen da...
Trampe Skrevet 7. april 2005 #6 Skrevet 7. april 2005 Lar ikke en forkjølelse stoppe sexlivet her i gården nei. Det eneste som har klart å ødelegge det for ei tid, var da mannen fikk kyssesyken. Han lå strak ut i tre måneder og gikk ned 15 kilo... da fikk han være i fred. Ei stund ihvertfall Dessuten har ihvertfall jeg lært at en forkjølelse smitter fra person til person ganske tilfeldig. Det kommer an på hvilken type det er osv. Kan smitte gjennom luft det...så det er nok å være nært noen som nettopp har hostet o.l. Når elevene mine får det, får som oftest jeg det også. Og ingen av dem har slikket meg. Bare til opplysning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå