AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #1 Skrevet 15. januar 2019 I et bank? Hvordan er hverdagen deres. Jeg har fått meg jobb i en kundesenter og gleder meg veldig. Anonymkode: bf45e...377
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #2 Skrevet 15. januar 2019 Jobbet på et kundesenter for mange år siden. Det var travelt. Og sitte med headsett hele dagen tok på. Når jeg kom hjem var jeg helt surrete i hodet. På en dag hadde jeg 300 samtaler. Firmaet hadde tellere på hver tlf så de kunne sjekke hvor mye vi jobba. Likte jo jobben, minuset var når folk skjelte oss ut på telefonen og skreik stygge ting. Men vi fikk beskjed ved sånne telefoner skulle vi bryte av linjen. Det var for det meste inngående samtaler der jeg jobba. Bedriften var veldig flink og følge oss opp når vi hadde ubehagelige telefoner., dette var en strømleverandør. Anonymkode: 5e09d...abe
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #3 Skrevet 15. januar 2019 Kjenner ei,Hu trives godt Anonymkode: 318d3...6c9
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #4 Skrevet 15. januar 2019 Det er litt kaos i starten, folk spør om alt mulig mellom himmel og jord og du kan ikke svare på noe. Det blir bedre etter en stund, men ikke forvent å føle deg sikker i jobben på mange uker. Folk flest er hyggelige, du vil sikkert trives. Gratulerer med ny jobb! Anonymkode: ae9ab...b96
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2019 #5 Skrevet 16. januar 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er litt kaos i starten, folk spør om alt mulig mellom himmel og jord og du kan ikke svare på noe. Det blir bedre etter en stund, men ikke forvent å føle deg sikker i jobben på mange uker. Folk flest er hyggelige, du vil sikkert trives. Gratulerer med ny jobb! Anonymkode: ae9ab...b96 Takk Føler det er såååå mye jeg må kunne. Jobber du i bank? Anonymkode: bf45e...377
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2019 #6 Skrevet 16. januar 2019 Det går nok bra! Du får lese alt du får av materialer, og spørre til du blir blå. Det lærer du av. De aller fleste er jo hyggelige, men det dukker jo selvfølgelig opp enkelte innimellom som er totalt krakilske og kjefter. Men ikke la det gå inn over deg. Og kunden har ikke alltid rett! Da jeg jobbet på kundesenter, så kunne vi se antall som sto i kø for vent på svar i telefonen og forventet køtid. Men dette er jo mange år siden, så om det er sånn i dag er usagt. Lykke til i ny jobb! Anonymkode: bdc51...202
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2019 #7 Skrevet 17. januar 2019 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Det går nok bra! Du får lese alt du får av materialer, og spørre til du blir blå. Det lærer du av. De aller fleste er jo hyggelige, men det dukker jo selvfølgelig opp enkelte innimellom som er totalt krakilske og kjefter. Men ikke la det gå inn over deg. Og kunden har ikke alltid rett! Da jeg jobbet på kundesenter, så kunne vi se antall som sto i kø for vent på svar i telefonen og forventet køtid. Men dette er jo mange år siden, så om det er sånn i dag er usagt. Lykke til i ny jobb! Anonymkode: bdc51...202 Merker jeg gruer meg. Men men jeg lærer stoffet med tiden, tenker jeg 😛 Anonymkode: bf45e...377
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2019 #8 Skrevet 17. januar 2019 På 15.1.2019 den 21.50, AnonymBruker skrev: I et bank? Hvordan er hverdagen deres. Jeg har fått meg jobb i en kundesenter og gleder meg veldig. Anonymkode: bf45e...377 Det heter EN bank og ET kundesenter.... kanskje du bør lære deg det, som et minstekrav før du begynner i jobben. Anonymkode: e8169...524 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2019 #9 Skrevet 18. januar 2019 På 17.1.2019 den 6.38, AnonymBruker skrev: Det heter EN bank og ET kundesenter.... kanskje du bør lære deg det, som et minstekrav før du begynner i jobben. Anonymkode: e8169...524 Haha 🙈 Anonymkode: bf45e...377
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2019 #10 Skrevet 19. januar 2019 On 1/15/2019 at 9:56 PM, AnonymBruker said: Jobbet på et kundesenter for mange år siden. Det var travelt. Og sitte med headsett hele dagen tok på. Når jeg kom hjem var jeg helt surrete i hodet. På en dag hadde jeg 300 samtaler. Firmaet hadde tellere på hver tlf så de kunne sjekke hvor mye vi jobba. Likte jo jobben, minuset var når folk skjelte oss ut på telefonen og skreik stygge ting. Men vi fikk beskjed ved sånne telefoner skulle vi bryte av linjen. Det var for det meste inngående samtaler der jeg jobba. Bedriften var veldig flink og følge oss opp når vi hadde ubehagelige telefoner., dette var en strømleverandør. Anonymkode: 5e09d...abe Nettopp derfor jeg slutta i telefonbransjen. Er nå i renholdsbransjen. Setter pris på å være fysisk sliten enn kun surrette i hodet Anonymkode: ba3f0...e67
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2019 #11 Skrevet 19. januar 2019 Noen andre med erfaring? Anonymkode: bf45e...377
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #12 Skrevet 21. januar 2019 Er ikke det sånn at de sitter bak hele dagen i et annet rom og tar stikkprøver altså lytter når dere prøver å hjelpe kunden. For å se om hvor god råd og veiledning dere klarer å gi . Føler dette er veldig ubehagelig og føler meg overvåket Anonymkode: 1f6a4...b58
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #13 Skrevet 21. januar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er ikke det sånn at de sitter bak hele dagen i et annet rom og tar stikkprøver altså lytter når dere prøver å hjelpe kunden. For å se om hvor god råd og veiledning dere klarer å gi . Føler dette er veldig ubehagelig og føler meg overvåket Anonymkode: 1f6a4...b58 Er det sant? Uff så kjedelig da Anonymkode: bf45e...377
cloudsinger Skrevet 21. januar 2019 #14 Skrevet 21. januar 2019 Jeg har jobbet på to forskjellige kundesentere, og det var to vidt forskjellige opplevelser. Den ene plasssen ble vi målt på alt vi gjorde, når vi kom, når vi tok pause, hvor mange samtaler, hvor lange samtaler og absolutt alt annet man kan måles på. Det ble også gjort opptak av samtaler, som ble brukt for å forbedre kvaliteten på samtalene. Den andre plassen derimot var tanken mer frihet under ansvar, og det fungerte langt bedre. Ingen målinger, ingen opptak, medlytt eller lignende, bare en forventing om at vi gjorde vårt beste.
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #15 Skrevet 21. januar 2019 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det sant? Uff så kjedelig da Anonymkode: bf45e...377 Jepp de gjør det veldig irriterende. Anonymkode: 1f6a4...b58
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #16 Skrevet 21. januar 2019 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jepp de gjør det veldig irriterende. Anonymkode: 1f6a4...b58 Har du ikke lyst å bytte jobb da? Anonymkode: bf45e...377
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2019 #17 Skrevet 22. januar 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du ikke lyst å bytte jobb da? Anonymkode: bf45e...377 Hehe jobber ikke der. Har bare hørt av folk som jeg kjenner. De har mange negative opplevelser med denne lytte greia Anonymkode: 1f6a4...b58
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå