Gå til innhold

Tennende tanker og praksis stemmer ikke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har fått ny sexpartner og med ham har jeg fått prøve ut endel ting jeg tenner på tanken av eller å lese om. Men når vi gjør det merker jeg ikke tenningen som når jeg er alene. Jeg blir veldig våt, og er helt med i hodet, men har fortsatt problemer med å komme.

Jeg har aldri hatt vaginal orgasme og lurer på om jeg kanskje ikke kan det i det hele tatt? Som han tar meg "burde" jeg jo komme, men det føles ikke deilig på samme måten som når jeg masturberer selv. Det er deilig å bli brukt godt, men det bygger seg ikke opp liksom.

Noen som har tanker/råd rundt dette?

Anonymkode: 2b914...c28

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De færreste får vaginal orgasme.

• Liker 4
Skrevet
14 minutter siden, Whistler said:

De færreste får vaginal orgasme.

Men noen gjør det. Kanskje 20 til 30 prosent. Selvsagt er dette også til en viss grad avhengig av den mannlige partneren. Utholdenhet, ereksjonens hardhet, vinkel, størrelse, teknikk, osv. Og av relasjonen, stemningen osv.  Ikke nødvendigvis noe alle opplever, men svært opphissende og deilig når alt klaffer! 

Skrevet
3 minutter siden, Resignert skrev:

Men noen gjør det. Kanskje 20 til 30 prosent. Selvsagt er dette også til en viss grad avhengig av den mannlige partneren. Utholdenhet, ereksjonens hardhet, vinkel, størrelse, teknikk, osv. Og av relasjonen, stemningen osv.  Ikke nødvendigvis noe alle opplever, men svært opphissende og deilig når alt klaffer! 

Ikke fler?? Ikke ondt ment..

Anonymkode: d5285...726

• Liker 1
Skrevet

Man er vel sjeldent så avslappet med en annen som man er alene. Så forstår den biten.

Mye sitter i hodet og. Jeg har hatt kjærester jeg aldri har kommet med selv om jeg har vært trygg og kåt på dem. Og jeg har fått vaginal orgasme på en ONS (kjente han, men første og eneste gangen vi hadde sex).  Med noen har jeg ikke kjent penetreringen en gang, IKKE pga størrelsen, men akkurat som om vagina er følelsesløs. Så kan jeg være veldig følsom der nede med en annen 🤷🏼‍♀️ Uansett er det normalt at det ikke er så følsomt i skjeden ved inn og ut penetrering. Tar du på deg selv samtidig? Hvis ikke begynn med det. Har han forsøkt å penetrere eller fingre deg mot g-punktet? 

Anonymkode: c5ad6...33b

Skrevet

Vaginal orgasme handler bare om riktig teknikk og stimulering. Mange opplever det dessverre ikke fordi man ikke bruker riktig teknikk men så lenge du og mannen du ligger med kan teknikken og gir det tid så er det ikke umulig for noen. 

Anonymkode: e59aa...8e0

Skrevet

Vaginal orgasme er individuelt og vanskelig å forstå seg på. For meg er det en irriterende greie, fordi jeg ikke får det når jeg er på mitt kåteste. Da er jeg nemlig for sensitiv der nede til å bli tatt så hardt som jeg trenger for å komme vaginalt. Så jeg har f.eks. fått det på et random ons og så ikke fått det på to år med en heftig ff. Jeg får det heller ikke om han er veldig stor, da blir jeg igjen for sensitiv for veldig hard penetrering.

En ting jeg tenkte på da jeg leste HI var det mentale aspektet ved å bli brukt. Dersom det er det du tenner på, så tenker jeg at du må slippe tankene om å komme helt, for blir man egentlig brukt om man har fokus på å få orgasme selv? Innse at å bli brukt er å bli brukt...da er ironien kanskje at orgasmen din kommer fordi du er mer avslappet. Med mindre jeg misforstod...

Anonymkode: 97cd9...d70

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vaginal orgasme er individuelt og vanskelig å forstå seg på. For meg er det en irriterende greie, fordi jeg ikke får det når jeg er på mitt kåteste. Da er jeg nemlig for sensitiv der nede til å bli tatt så hardt som jeg trenger for å komme vaginalt. Så jeg har f.eks. fått det på et random ons og så ikke fått det på to år med en heftig ff. Jeg får det heller ikke om han er veldig stor, da blir jeg igjen for sensitiv for veldig hard penetrering.

En ting jeg tenkte på da jeg leste HI var det mentale aspektet ved å bli brukt. Dersom det er det du tenner på, så tenker jeg at du må slippe tankene om å komme helt, for blir man egentlig brukt om man har fokus på å få orgasme selv? Innse at å bli brukt er å bli brukt...da er ironien kanskje at orgasmen din kommer fordi du er mer avslappet. Med mindre jeg misforstod...

Men å få vaginal orgasme handler ikke om å peise på så hardt som faen. Det handler om å stimulere på riktig punkt og det punktet kan sjeldent stimuleres nok av vanlig penetrering. Jeg blir litt lei meg når menn og kvinner tror at kvinnens nytelse handler om å hamre på så hardt mannen klarer for det er jo helt feil :( Vaginal orgasme oppnås best ved fingring av g punktet og fingringen trenger absolutt ikke å være hard i det hele tatt. 

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men å få vaginal orgasme handler ikke om å peise på så hardt som faen. Det handler om å stimulere på riktig punkt og det punktet kan sjeldent stimuleres nok av vanlig penetrering. Jeg blir litt lei meg når menn og kvinner tror at kvinnens nytelse handler om å hamre på så hardt mannen klarer for det er jo helt feil :( Vaginal orgasme oppnås best ved fingring av g punktet og fingringen trenger absolutt ikke å være hard i det hele tatt. 

Tror du må lese det aller første jeg skriver om igjen. Det er individuelt. For MEG er det faktisk sånn, jeg kommer vaginalt av hard penetreringssex. Det er ikke noe jeg tror, det er noe jeg vet. Skjønner ikke hvorfor du skal bli lei deg av det.

• Liker 1
Skrevet

Takk! Det var mange gode råd og poeng 😄

Anonymkode: 2b914...c28

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...