Gå til innhold

Hvis du fikk være mann for en dag..

Anbefalte innlegg

Skrevet

..og fikk bestemme størrelsen på penis. Hva ville du valgt, og hva ville du brukt denne dagen til?

Anonymkode: d556b...903

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

..og fikk bestemme størrelsen på penis. Hva ville du valgt, og hva ville du brukt denne dagen til?

Anonymkode: d556b...903

Ville valgt 10 cm, og tilbragt dagen med å skrive bitre innlegg på kg. 

Anonymkode: 0e2bd...efa

• Liker 32
Skrevet

Jeg ville bare brukt den til å stå og tisse. 

Anonymkode: 4f78d...57a

• Liker 4
Skrevet

Middels stor ish, også hadde jeg fått noen til å slå meg der, sånn for å kjenne hvor vondt det egentlig gjør 😂😂

Anonymkode: 8bc73...eb8

• Liker 8
Skrevet

Jeg tror det er veldig enkelt å være mann så det ville vært deilig å kun ha enkle tanker...  så ville jeg ligget med en kvinne for å se hvordan det er. Jeg er egentlig ikke så engasjert i penisstørrelser. Ikke for liten og ikke for stor sikkert. 

Anonymkode: b33e0...89b

• Liker 9
Skrevet

Nok til helikopter!! :alice:

Anonymkode: e3b53...742

• Liker 11
Gjest Krampus
Skrevet

Ville tatt en runde og gjort tungt hus/hagearbeid, spesielt hugget ved og måkt snø. Størrelsen på kuken hadde ikke betydd noe. 

Skrevet

Tror jeg bare hadde tatt meg en runk og sett noen serier.

• Liker 8
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nok til helikopter!! :alice:

Anonymkode: e3b53...742

Haha enig! Klarer ikke stå i dusjen med kjæresten uten å knekke sammen av latter å spørre hvordan han klarer å la vær å gjøre helikopter med snurrebassen hele dagen hahaha!!!!! Ser jo såååå komisk ut hahahaha! 

Ville valgt minst 17-18 cm ish og imponert damer seksuelt med den også, kanskje , mellom all helikopteringen foran speilet på badet! LOL 

Anonymkode: 7f9dc...ebc

• Liker 6
Skrevet

Jeg hadde ikke brydd meg det minste om penisstørrelsen. Ville heller brukt hele dagen på å gå rundt og nyte den utrolige selvtilliten testosteronet ser ut til å gi menn. Den greia som får gamle og lite kjekke menn til å tro de har draget på nydelige unge kvinner, og som får enkle karer med livets harde skole til å tro de er genier. Jeg mistenker at jeg hadde følt meg som guds gave til kvinnen, ja kanskje til verden også, selv om jeg var en liten, chubby og tynnhåret kar med relativt liten penis. Det hadde vært både gøy og lærerikt :biggrin:

Skrevet

Jeg ville hatt en stor en. Også skulle jeg runket hele dagen lang og hatt sex med masse deilige damer. 😍

Skrevet

Jeg ville søkt og fått drømmejobben min. 

Anonymkode: 9c2a7...dfa

• Liker 9
Skrevet
9 minutter siden, Merricat skrev:

Ville tatt en runde og gjort tungt hus/hagearbeid, spesielt hugget ved og måkt snø. Størrelsen på kuken hadde ikke betydd noe. 

Det kan du gjøre som kvinne også. Det eneste en mann kan som ikke en kvinne kan er ting som har med penisen å gjøre og å tenke ukomplisert. 

• Liker 3
Skrevet

Hadde ikke brydd meg om sex, så penisen fikk være som den var. Hvis jeg fikk være mann for en dag hadde jeg drukket øl og prata skit med gutta og så hadde jeg spist masse mat med gluten i som jeg ikke kan spise med den kroppen jeg har, som blant annet kneippbrød med nugatti og churros og pasta carbonara og så hadde jeg gått på treningssenteret og kjent hvordan det er å trene med store mannemuskler

Anonymkode: 3267e...8c0

• Liker 2
Gjest Krampus
Skrevet

Dere har kuk i én dag! Hvordan får dere tid til å sjarmere masse damer og pule de på bare noen timer??? 

Gjest Krampus
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det kan du gjøre som kvinne også. Det eneste en mann kan som ikke en kvinne kan er ting som har med penisen å gjøre og å tenke ukomplisert. 

Jeg gjør det allerede som kvinne. Men tenker jeg ville vært sterkere som mann så da ville jeg fått litt ekstra ved og fått måkt litt ekstra snø enn jeg gjør nå. 

Skrevet
2 minutter siden, Merricat skrev:

Dere har kuk i én dag! Hvordan får dere tid til å sjarmere masse damer og pule de på bare noen timer??? 

Ikke noe problem. Finn en gitar, syng, se damene i øynene og vipps! 

Har fallt for den der selv. 

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, Merricat skrev:

Så lenge den er stor nok er det ikke noe problem

Anonymkode: 0b9cd...9c7

Gjest Krampus
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så lenge den er stor nok er det ikke noe problem

Anonymkode: 0b9cd...9c7

Skal du vise den frem på gata og håpe du får napp på den? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...