Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjenner en mann som tok utdannelsen ved et av universitetene i Norge. Han sa studiet var utrolig chill, og at han ikke hadde åpnet en bok, mao. trengre han ikke å legge særlig mye innsats i studiet. Dette sa han i forbindelse med en samtale vi hadde, der jeg fortalte at jeg holdte på å lese meg ihjel på mitt studie.

Har ei venninne som har tatt barnehagestudiet samtidig som hun studerte pedagogikk. Det gikk supert med henne! Var aldri noe skolelys på VGS som jeg kan huske, men hun fikk A på bacheloroppgaven! 

Anonymkode: 755af...e57

• 3 måneder senere...
Skrevet
På 20.2.2019 den 10.22, AnonymBruker skrev:

Jeg kjenner en mann som tok utdannelsen ved et av universitetene i Norge. Han sa studiet var utrolig chill, og at han ikke hadde åpnet en bok, mao. trengre han ikke å legge særlig mye innsats i studiet. Dette sa han i forbindelse med en samtale vi hadde, der jeg fortalte at jeg holdte på å lese meg ihjel på mitt studie.

Har ei venninne som har tatt barnehagestudiet samtidig som hun studerte pedagogikk. Det gikk supert med henne! Var aldri noe skolelys på VGS som jeg kan huske, men hun fikk A på bacheloroppgaven! 

Anonymkode: 755af...e57

Spørs om de du kjenner er utrolig skoleflinke, skulle ønske det var meg! 😬

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...