AnonymBruker Skrevet 20. februar 2019 #21 Skrevet 20. februar 2019 Jeg kjenner en mann som tok utdannelsen ved et av universitetene i Norge. Han sa studiet var utrolig chill, og at han ikke hadde åpnet en bok, mao. trengre han ikke å legge særlig mye innsats i studiet. Dette sa han i forbindelse med en samtale vi hadde, der jeg fortalte at jeg holdte på å lese meg ihjel på mitt studie. Har ei venninne som har tatt barnehagestudiet samtidig som hun studerte pedagogikk. Det gikk supert med henne! Var aldri noe skolelys på VGS som jeg kan huske, men hun fikk A på bacheloroppgaven! Anonymkode: 755af...e57
TONJELA Skrevet 27. mai 2019 #22 Skrevet 27. mai 2019 På 20.2.2019 den 10.22, AnonymBruker skrev: Jeg kjenner en mann som tok utdannelsen ved et av universitetene i Norge. Han sa studiet var utrolig chill, og at han ikke hadde åpnet en bok, mao. trengre han ikke å legge særlig mye innsats i studiet. Dette sa han i forbindelse med en samtale vi hadde, der jeg fortalte at jeg holdte på å lese meg ihjel på mitt studie. Har ei venninne som har tatt barnehagestudiet samtidig som hun studerte pedagogikk. Det gikk supert med henne! Var aldri noe skolelys på VGS som jeg kan huske, men hun fikk A på bacheloroppgaven! Anonymkode: 755af...e57 Spørs om de du kjenner er utrolig skoleflinke, skulle ønske det var meg! 😬
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå