showgirl Skrevet 6. april 2005 #1 Skrevet 6. april 2005 Både paven og Fyrsten gikk bort de første dagene av april. .. Noen som vet om det "står skrevet i stjernene" at verden skal oppleve dødsfall som feks dette her?
tommeline Skrevet 6. april 2005 #2 Skrevet 6. april 2005 Det dør massevis av mennesker hver dag... så hvis det står noe i stjernene, ja da står det nok at folk dør...
Gjest LoisLane Skrevet 6. april 2005 #3 Skrevet 6. april 2005 Litt trist, synes nå jeg. Han var den lengstregjerende monarken i Europa. Han og Grace hadde definitivt noe romantisk ved seg. Sånne par finnes ikke lenger...
Cupcake Skrevet 6. april 2005 #4 Skrevet 6. april 2005 Vet ikke så mye om han, men han så alltid så hyggelig ut, synes jeg. Han hadde en sånn "koselig bestefar-look".
Gjest Anonymous Skrevet 6. april 2005 #5 Skrevet 6. april 2005 Litt trist' date=' synes nå jeg. Han var den lengstregjerende monarken i Europa. Han og Grace hadde definitivt noe romantisk ved seg. Sånne par finnes ikke lenger...[/quote'] Ja de var et nydelig par. Veldig trist at han er borte. Nå er det vel bare Dronning Elizabeth av England igjen av den "eldre" garde av monarker i Europa.
Gjest Anonymous Skrevet 6. april 2005 #6 Skrevet 6. april 2005 Litt trist' date=' synes nå jeg. Han var den lengstregjerende monarken i Europa. Han og Grace hadde definitivt noe romantisk ved seg. Sånne par finnes ikke lenger...[/quote'] Vi har da "Krompen" og Fette Marit
Gjest Leola Skrevet 7. april 2005 #7 Skrevet 7. april 2005 Trist, synes jeg. Han har alltid sett ut som en koselig og sympatisk mann. Jeg er dessuten enig med de som sier at han og Grace var et av verdens flotteste par ...
Donnie Darko Skrevet 7. april 2005 #8 Skrevet 7. april 2005 har ikke noe forhold til denne monarken uansett så tviler jeg sterkt på at noe som helst "står skrevet i stjernene".
Gjest LoisLane Skrevet 7. april 2005 #9 Skrevet 7. april 2005 Vi har da "Krompen" og Fette Marit Ikke det samme. Grace og Rainier var glamorøse, og dette var før sladderjournalistikken tok helt av og man fremdeles så opp til kongelige. Nå fikk vel den familien mer enn nok av skandaleoppslag etter hvert...
Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2005 #10 Skrevet 11. april 2005 Både paven og Fyrsten gikk bort de første dagene av april. .. Noen som vet om det "står skrevet i stjernene" at verden skal oppleve dødsfall som feks dette her?[/quote Det er bare på kg man kan få slike spørsmål. ]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå