Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dersom du skal gå i shorts må du barbere låra da?

Anonymkode: a7b16...03c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må? Nei, det er valgfritt.

Ser jeg ut som en mann hvis jeg ikke gjør det? JA.

Bryr jeg meg om det? Noen ganger..

Anonymkode: f2246...fed

• Liker 7
Skrevet

Nei, aldri. Må ikke barbere leggene heller, men gjør det i blant.

Anonymkode: 45171...fd6

Skrevet

Ja, det ser dumt ut med hår på lårene og hårfrie legger, selv om de på låra er lyse.  Det tar 10 sekunder å sveipe over.  Er forundret hver gang jeg ser kvinner med lange hår på lårene og bare legger.  Ser snodig ut. 

• Liker 3
Skrevet

Man må ingenting. 

Jeg trenger ikke å barbere lår nei, har ikke hårete lår, knapt nok noe «dun» 

Anonymkode: 39d92...27f

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Peonjenta skrev:

Ja, det ser dumt ut med hår på lårene og hårfrie legger, selv om de på låra er lyse.  Det tar 10 sekunder å sveipe over.  Er forundret hver gang jeg ser kvinner med lange hår på lårene og bare legger.  Ser snodig ut. 

Dersom det bare er dun, synes jeg ikke det ser dunt ut sammen med glatte legger. De fleste barberer leggene, de ferreste barberer lårene. Er det veldig mye hår på lårene, er jeg enig med deg. Selv er jeg nok mer hårete enn gjennomsnitret, men har ikke behov for å barbere lårene, med unntak av øverst mot bikinilinjen. 

Anonymkode: 32b57...66f

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Man må ingenting. 

Jeg trenger ikke å barbere lår nei, har ikke hårete lår, knapt nok noe «dun» 

Anonymkode: 39d92...27f

Da er du heldig. 

• Liker 3
Skrevet

Nei. På avstand ser ingen om det er noe der eller ei. Legger er nok å barbere. 

Anonymkode: ee374...ef2

Skrevet

Nei, barbere lårene har jeg aldri gjort. Det er knapt noe dun der. Leggene barberer jeg derimot, eller jeg bruker voks og river hårene ut med rota. Da går det lang tid før de er tilbake. Har ikke så veldig mye hår på leggene heller, men de er mørke og de syns derfor godt.

Skrevet

Ja, det må jeg. Går helt fint :)

Anonymkode: 6cf4a...547

• Liker 2
Skrevet

Nei det gjør jeg ikke. Har gjort det en gang, og det var ekkelt når det grodde stubber ut igjen. 

Skrevet

Så heldig dere er som bare har lyse, usynlige dun. Selv så har jeg svarte hår over hele låra, nesten like ille som leggene. Trodde det var flere enn meg som hadde det..

Anonymkode: a7b16...03c

• Liker 8
Skrevet

Ikke på forsiden, der er det bare litt lyst, tynt dun. Jeg barberer det allikevel noen ganger, fordi jeg liker at huden er helt glattbarbert. På baksiden av lårene må jeg derimot barbere. Der blir hårene tykkere, lengre og mørke. 

Anonymkode: e13bf...c3d

• Liker 2
Skrevet

Bare dun her også. Ser de ikke selv en gang, så da driter jeg i det. Aldri gjort noe med lårene. Leggene barberer jeg en sjelden gang :)

Skrevet
21 minutter siden, Peonjenta skrev:

Så hvis jeg har hår både på lår og legger så er det mer greit for deg?

Anonymkode: 1421f...359

Skrevet

Denne shavinga går bare lenger og lenger. BArberer folk armene sine også eller??

• Liker 4
Skrevet

Nei kunne ikke falt meg inn! Har lange og mange hår der, men man kan jo ikke ende opp med å barbere hele kroppen til slutt! 

Anonymkode: ec853...576

• Liker 2
Skrevet

Har nesten ikke hår på lårene, bare noen lyse dun og knapt nok det, så barberer ikke lårene. Nesten ikke hår på leggene heller, bare litt nederst, men barberer leggene. Hårene på leggene er også ganske lyse.

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Denne shavinga går bare lenger og lenger. BArberer folk armene sine også eller??

Ja, gjorde det før.  Har mer hår på armene enn mange menn har.  De er heldigvis lyse da.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...