Gjest t Skrevet 6. april 2005 #1 Skrevet 6. april 2005 Er ganske fersk på dette området, men lurte på om det er en del av flørtinga å virke uinteressert? så for å virke veeeldig int. også tilbake igjen
Gjest Gjesta Skrevet 6. april 2005 #2 Skrevet 6. april 2005 jeg vet ikek ...så lenge siden jeg flørtet sist.
Gjest Anonymous Skrevet 6. april 2005 #3 Skrevet 6. april 2005 Hørtes mer ut som spill, enn som flørting. Spill og lek med andres følelser. Mulig det er vanlig (?), men etisk riktig?
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 6. april 2005 #4 Skrevet 6. april 2005 Det er mye som er flørting - på barneskolen husker jeg at gutta lugga jentene de var forelska i...
valentino Skrevet 25. april 2005 #5 Skrevet 25. april 2005 Er ganske fersk på dette området, men lurte på om det er en del av flørtinga å virke uinteressert? så for å virke veeeldig int. også tilbake igjen Du har helt rett.
Gjest gjesta Skrevet 25. april 2005 #6 Skrevet 25. april 2005 det er det samme som å spille kostbar. noen gjør det og håper det funker
Gjest Sukkerert Skrevet 25. april 2005 #7 Skrevet 25. april 2005 Det kan hende det ikke bare er en lek, men at personen faktisk er litt fram og tilbake,nteresert i perioder, og i perioder ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå