Gå til innhold

Forteller venninner hverandre om hvem de har pult?

Anbefalte innlegg

Gjest Tassen10
Skrevet

Jeg har akkurat vært på et par dater med ei dame. For ca 10 år siden hadde jeg en ons med venninna hennes. 

På den ene daten fortalte hun at hun var venninne med denne dama jeg hadde sex med. Jeg følte det var litt kleint å si: «Å du kjenner henne ja! Hu pulte jeg på et nach for ti år siden, hehehe.»

Burde jeg ha sagt noe, bør jeg si noe, eller bør jeg bare holde helt kjeft?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hold kjeft! Med mindre du var skikkelig drittsekk mot venninna, så er dette så mange år siden at det ikke burde ha noe å si.. 

Men hun får nok vite det av venninna, før eller senere.. 

Anonymkode: 02a90...52a

• Liker 6
Skrevet

Ja man forteller det til bestevenninder , men ikke bekjente venninder nødvendigvis. Hvor nære er de to? 

Anonymkode: 5fe1f...f1f

• Liker 3
Gjest Tassen10
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja man forteller det til bestevenninder , men ikke bekjente venninder nødvendigvis. Hvor nære er de to? 

Det kjenner jeg henne ikke godt nok til å si. Men jeg tror ikke de er bestevenninner. Heldigvis.

Skrevet

Haha. Hun veit. Hvorfor tror du hun nevnte venninna? 😂

Anonymkode: e0bcc...f30

• Liker 13
Skrevet

Aaahh, tråder der overskriften er morsom, men HI er zzzzzzz. 

Ok, selvfølgelig forteller du det ikke.

Mer generelt forteller jeg om ligg til gode veninner, men noen få har jeg holdt tilbake..mest fordi det er spennende med noen hemmelige eventyr.

Anonymkode: b11cc...30a

Skrevet

Hun vet nok både AT dere har pult, og kanskje også nedrige detaljer rundt det ligget, din kropp og personlighet. Lykke til!

Anonymkode: 1393a...04f

• Liker 2
Gjest Tassen10
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun vet nok både AT dere har pult, og kanskje også nedrige detaljer rundt det ligget, din kropp og personlighet. Lykke til!

Anonymkode: 1393a...04f

Heldigvis finnes det ikke noe nedrig ved min kropp eller personlighet😊

Skrevet

Hun nevnte nok venninnen fordi hun vet, tror du ikke? 

Venninner forteller hverandre en del sånt ja. Men det kan vel være to typer damer, de som sier HAHA han har jeg jo pult for hundre år siden når venninna viser hvem hun skal på date med og de som tenker inni seg at de ikke vil ødelegge daten og heller kan fortelle det seinere eventuelt.

Anonymkode: 4cf3e...663

• Liker 1
Skrevet

De deler alt med venninner, og så går jungelordet i alle retninger etterpå. Vet du virkelig ikke det??

• Liker 1
Gjest Tassen10
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha. Hun veit. Hvorfor tror du hun nevnte venninna? 😂

Anonymkode: e0bcc...f30

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun nevnte nok venninnen fordi hun vet, tror du ikke? 

Venninner forteller hverandre en del sånt ja. Men det kan vel være to typer damer, de som sier HAHA han har jeg jo pult for hundre år siden når venninna viser hvem hun skal på date med og de som tenker inni seg at de ikke vil ødelegge daten og heller kan fortelle det seinere eventuelt.

Ok. La oss si hun nevnte venninna fordi hun visste dette.

Hva skulle jeg ha svart?

Skrevet
2 timer siden, Tassen10 skrev:

Hva skulle jeg ha svart?

Syns ikke det er relevant å si noe , før du vet at dette er en du vil bli seriøs med. Jeg tror uansett ikke hun nevnte venninda fordi hun visste noe, da spør man heller rett ut "hørte du kjente henne, åssen kjenner du henne hehe?". Med mindre disse vennindene var nære på den tiden du lå med venninda, eller de er veldig nære nå sånn at hun du traff har fortalt henne at hun skulle på date med deg, så er det ikke sannsynlig at hun vet noe om det. Jenter har mange venninder og bekjente, man bare to eller tre bestevenninder man forteller alt. 

Skrevet

Kvinner er ekstremt konkurransedrevne. Har hennes venninne hatt sex med deg så vil hun prøve å ha sex med deg og siden vil hun vite hvem som var bedre. Uavhengig av om det er sant eller ikke, si at venninnen var bedre. Da bryter du ned selvtilliten hennes, hun vil være enda mer konkurransedrevet og hun vil prøve å suge deg og pule deg på bedre tanker.

Anonymkode: 4604a...118

• Liker 1
Skrevet

Jeg har aldri snakket om sexlivet mitt med mine venninner, så det varierer nok. Min vennegjeng er nok ikke representativ. 

Tipper hun vet det siden hun nevnte venninna spesifikt. 

Anonymkode: 50381...869

Skrevet
9 timer siden, Tassen10 skrev:

Hva skulle jeg ha svart?

Du trenger ikke nevne det med en gang om det ikke akkurat er veldig naturlig setting å klemme den opplysningen inn i. 

Hvis dere dater mer og hun drar opp navnet igjen, så er det bare å si det, hun vet det jo uansett og sjekker bare reaksjonen din. Så dra en gentleman-setning med at hør, dette er jo lenge siden og betyr jo ikke noe, men bare for å ha alt åpent og ærlig fra starten så blablabla. 

• Liker 1
Skrevet

Hvordan kom dere inn på hu venninna? Kan det være at hun nevnte henne for å teste deg? Eller var det naturlig i samtalen og da tilfeldig?

Uansett, du har ikke plikt til å si hvem du har pult før (burde kanskje diskre holde deg unna hvis du har pult mora), for ved å si hvem du har pult utleverer du også den andre part. Jeg og mine venninner snakker sjeldent/aldri om ONS.. Det kan jo hende det blir spørsmål hvis man er på samme fest og man er "godt i gang" og derfor får spørsmål om "ble det noe på deg eller? og svaret kanskje blir "jeg ble med han hjem ja.. hehe".. Som regel blir det ikke prat om menn før man er forelska i de eller er på flere dater.. Men det er min vennegjeng da..

Anonymkode: 496f2...7a6

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Syns ikke det er relevant å si noe , før du vet at dette er en du vil bli seriøs med.

Det kommer aldri noe godt ut av å si at du knulla N.N. for ti år siden, uansett hvor seriøse dere er. Ti bom stille!

Anonymkode: 853c5...0b7

Skrevet
På 15.1.2019 den 23.50, AnonymBruker skrev:

Kvinner er ekstremt konkurransedrevne. Har hennes venninne hatt sex med deg så vil hun prøve å ha sex med deg og siden vil hun vite hvem som var bedre. Uavhengig av om det er sant eller ikke, si at venninnen var bedre. Da bryter du ned selvtilliten hennes, hun vil være enda mer konkurransedrevet og hun vil prøve å suge deg og pule deg på bedre tanker.

Anonymkode: 4604a...118

Noen damer her som kjenner seg igjen i dette?

Anonymkode: af677...b04

Skrevet

Ikke si noe før hun bringer det opp, ellers kan hun tolke det slik at du fremdeles tenker på venninnen hennes. Nevner hun det, så se ut som du tenker litt før du svarer, slik at det ser ut som du har glemt henne litt bort. 

Anonymkode: 78a71...296

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Noen damer her som kjenner seg igjen i dette?

Anonymkode: af677...b04

Til dels.. Uten den siste delen der «venninna» var best. Da kan det fort gå litt skeis😝

Anonymkode: 88b30...c88

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...