AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #1 Skrevet 15. januar 2019 Vi ønsker å bli gift på en så enkel måte som mulig. Vi har vært sammen i 10år og har barn sammen. Har fullt opp av hus- og billån. Tenker av praktiske grunner (siden vi har barn) og ønske om å leve sammen resten av livet at vi ønsker å gifte oss uten å lage til et stort bryllup. Så enkelt så mulig, nærmest skrive under på et papir så er det gjort (hørtes veldig uromantisk ut). Finnes slikt? Vet at vi kan gå til kommunen å bli vigd, men vi bor på et lite sted, så typen mener det kommer til å bli mye snakk i gangene på kommunehuset om det og vips så vet hele bygda det 😂😂😂 Andre som har blitt gift på en så enkel måte som mulig? Jeg så det måtte sendes inn søknad på forhånd fra hver av oss og også noe fra forlovere? Hva om vi ønsker å gjøre det uten forlovere? Anonymkode: afbf6...0cd
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #2 Skrevet 15. januar 2019 Vi giftet oss i tinghuset i lunsjpausen Men vi måtte booke tid noen uker i forveien, sende inn prøvingsattest og stille med hver vår forlover. Likevel vil jeg si det var enkelt, billig og fort gjort. Nesten bare skrive under og that 's it. Så noen par i gangen der hun kom i diger bløtkakekjole, men jeg hadde HM-skjørt og gummistøvler. Smiler fremdeles når jeg tenker på det, det var en fin dag! Anonymkode: c96af...3d7 5
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #3 Skrevet 15. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Vi giftet oss i tinghuset i lunsjpausen Men vi måtte booke tid noen uker i forveien, sende inn prøvingsattest og stille med hver vår forlover. Likevel vil jeg si det var enkelt, billig og fort gjort. Nesten bare skrive under og that 's it. Så noen par i gangen der hun kom i diger bløtkakekjole, men jeg hadde HM-skjørt og gummistøvler. Smiler fremdeles når jeg tenker på det, det var en fin dag! Anonymkode: c96af...3d7 Nøyaktig sånn vil jeg også gifte meg en dag. 😊 Anonymkode: 02581...5de 1
Whistler Skrevet 15. januar 2019 #4 Skrevet 15. januar 2019 Du kan for så vidt gifte deg hvor du vil. Hvis du drar på ferie eller helgetur et sted der de har sjømannskirke kan du gjøre det der. Søknader og sånn må likevel være i orden og det må bestilles tid. 2
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #5 Skrevet 15. januar 2019 Vi giftet oss på rådhuset. Men hadde samme problemstilling som dere. Vi giftet oss derfor i min oppvekstkommune (nabokommunen), og betalte 1000kr for dette. Anonymkode: 6e881...073
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #6 Skrevet 15. januar 2019 Vi giftet oss på rådhuset. En enkel kjapp seremoni. Med kun de nærmeste (forloverene våre, barna våre, og foreldre\søsken). Var ingen som visste at vi skulle gifte oss, uten de nærmeste. Etterpå hadde vi en enkel middag på ett lukket lokale. Vi hadde vært sammen i 12år, lån, bil, hus osv, så tenkte som dere der. Har dere vurdert å gifte dere i utlandet? Da trenger dere heller ikke forlovere,men vitner. ofte kan ambassaden eller sjømannskirken skaffe dette. Dere trenger ikke forlovere her i Norge heller, men vitner. Anonymkode: 3cfa9...0bd
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #7 Skrevet 15. januar 2019 Skulle også ønske noe slikt fantes 🤪.. Vi skal gifte oss i April i en annen by enn den vi kommer fra . Kun oss to og barna våre . Rådhuset stiller med vitner , men kommer ikke utenom at dere må finne dere hver sin person dere som kjenner dere og kan skrive under på forlovererklæringen. Anonymkode: 3d553...014
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå