Gjest Lilja22 Skrevet 6. april 2005 #1 Skrevet 6. april 2005 Ja, spørsmålet havnet vel i overskriften Hva har motivert DEG til å klare å slanke deg?
showgirl Skrevet 6. april 2005 #2 Skrevet 6. april 2005 Ledigere klær,kjøpe klær jeg har lyst på og ikke minst det faktum at jeg ble i bedre form av å trene/spise sunt. Humøret ble også 10 hakk bedre,man føler seg vel med en selv
MiniMjau Skrevet 6. april 2005 #3 Skrevet 6. april 2005 at jeg husker hvor deilig det var når jeg var litt strammere i fisken forrige sommer..... At jeg kan kjøpe klær uten å irritere meg over at det strammer og henger her og der....
birgitte242 Skrevet 6. april 2005 #4 Skrevet 6. april 2005 klær, klær og KLÆR! Bikini til sommeren... -Pluss tanken på at dersom man er overvektig og passerer 35 er skaden på kroppen irreversibel.. har ikke lyst på diabetes og slitasjeskader.
flowerpower Skrevet 6. april 2005 #5 Skrevet 6. april 2005 Vel, jeg er altså over 35, birgitte 242, men allikevel klarer jeg faktisk å gå ned i vekt, og jeg har ikke diabetes eller slitasjegikt heller Det er nok enda eldre man er før slike ting slår til (om en ikke er veldig overvektig,da). Min motivasjon, foruten helsa, er en 'bursdag som nærmer seg, lyst til å være ei "kul" tante for nevøene mine (noe jeg selvsagt er allikevel,men......), dessuten er alt mye enklere når vekta passer mer til høyden.
Gjest Emmelin Skrevet 6. april 2005 #6 Skrevet 6. april 2005 Jeg har astma og da er det en kjempegod "medisin" og trene. Går ikke opp i vekt og med kondistreneing så trenger jeg ikke ta ventolin så ofte :-)
Gjest porselen Skrevet 6. april 2005 #7 Skrevet 6. april 2005 En sydentur til sommeren og et skap med masse flotte sommerklær som er bare akkurat litt for trangt til at det er komfotabelt.......... heldigvis ikke snakk om mange kiloene men det kan være ork nok det. Å, jeg gleder meg sånn til sydens glade og late dager........
Gjest siri piri Skrevet 6. april 2005 #9 Skrevet 6. april 2005 Hva har motivert DEG til å klare å slanke deg? å ikke sette meg på noen slankekur -- men endring i livsstil hjalp meg:) og når man får fine komplimenter så booster det meg til å fortsette.. :oops:
birgitte242 Skrevet 6. april 2005 #10 Skrevet 6. april 2005 Vel, jeg er altså over 35, birgitte 242, men allikevel klarer jeg faktisk å gå ned i vekt, og jeg har ikke diabetes eller slitasjegikt heller Det er nok enda eldre man er før slike ting slår til (om en ikke er veldig overvektig,da). Selvfølgelig kan man gå ned i vekt selv om man er over 35! Det var slett ikke det jeg sa! Men det er et faktum at opp til en viss alder vil kroppen takle overvekten, men etter dette vil overvekten forårsake skader. Dette er altså ved 35 års alder. Hvor store skader overvekten forårsaker kommer vel an på både genetikk og grad av overvekt. -Og som kjent får ikke alle dermed sagt verken diabetes eller slitasjeskader, men sjansen øker drastisk. -Akkurat som at alle som røyker ikke får kreft. Beklager hvis jeg tråkket på noen ømme tær, det var ikke meningen
Gjest synseren Skrevet 6. april 2005 #11 Skrevet 6. april 2005 Min motivasjon' date=' foruten helsa, er en 'bursdag som nærmer seg, lyst til å være ei "kul" tante for nevøene mine (noe jeg selvsagt er allikevel,men......), dessuten er alt mye enklere når vekta passer mer til høyden.[/quote'] Barna må forstå at du kan være en kul tante selv om du har noen kilo ekstra. Tror barn har godt av å se mangfold i livet slik at de ikke blir så dømmende senere i livet.
Gjest Spacegirl Skrevet 6. april 2005 #12 Skrevet 6. april 2005 Hva har motivert DEG til å klare å slanke deg? Tanken på hvor bra jeg følte meg og hvor god form jeg var i da jeg fortsatt var slank!
flowerpower Skrevet 7. april 2005 #14 Skrevet 7. april 2005 Hei Synser'n Klart jeg er verdens kuleste tante,jeg Vet godt at det ligger i hodet mitt Dessuten er det helsa som er den viktigste faktoren.
Gjest synseren Skrevet 7. april 2005 #17 Skrevet 7. april 2005 Hei Synser'n Klart jeg er verdens kuleste tante' date='jeg Vet godt at det ligger i hodet mitt Dessuten er det helsa som er den viktigste faktoren. [/quote'] Da er vi enige. Helsa er den viktigste faktoren når en skal ned i vekt :enig_animasjon:
flowerpower Skrevet 7. april 2005 #18 Skrevet 7. april 2005 Skjønner at jeg har uttrykt meg på en måte som kan misforståes: Nevøene mine synes absolutt at jeg er ei kjempe-kul tante, de ser selvsagt ikke noen kilo for mye og andre ting Både fjortisen og lillebroren synes jeg er ei topp tante. Alt sitter i hodet mitt, skjønner?
Gjest Anonymous Skrevet 7. april 2005 #19 Skrevet 7. april 2005 Klær som sitter som de skal, og så at jeg kan føle meg vel i bikini til sommeren. Er opptatt av å holde meg i form for helsens skyld også, slappe maqemuskler gir ryggsmerter.... Må vel innrømme at den siste komentaren kommer i siste rekke da...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå