Gå til innhold

Fitbit Charge 3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må ha ny pulsklokke/aktivitetsarmbånd og lurer på å kjøpe charge 3. Har hatt Fitbit alta og vært fornøyd, men har savnet at den er vanntett. Nå står det mellom Polar m430 og Fitbit Charge 3. Jeg heller mest mot Charge 3. 

Men så hører jeg rykter om at den ikke synkroniserer som den skal. Er det noen som har erfaringer å dele? 

Anonymkode: 7f1ac...15a

Skrevet

Jeg har hr 2 og ønsker meg hr 3 av samme grunn. Appen er veldig oversiktlig og brukervennlig, har aldri hatt problem med synkronisering. Syns også at pulsmåleren er rimelig presis, hvis jeg teller selv kommer jeg frem til samme tall som klokka. Har egentlig ikke noe særlig negativt å si :) da kan det hvertfall ikke være store problemer med 3-ern tenker jeg, ettersom den er mer oppdatert.

Anonymkode: 80db1...253

Skrevet

Fitbit fungerer dårlig med Huawei. Ellers er det problemfritt (utenom noen dårlige eksemplarer seff). 

Skrevet

Har også fått ny Fitbit uten spørsmål når det dukket opp problemer med HR, da fikk jeg HR 2 uten kostnader :) 

Skrevet

Takk for svar! Men det ser ut som synkroniseringsproblemene er kun knyttet til Charge 3, og ikke Charge 2 eller andre typer etter det jeg forstår? Men vet ikke om dette er et gjennomgående problem for 3 eller bare noen dårlige eksemplarer? 

Skrevet
39 minutter siden, Sariou skrev:

Fitbit fungerer dårlig med Huawei. Ellers er det problemfritt (utenom noen dårlige eksemplarer seff). 

Fungerer uten problemer med min ionic og Huawei p20. Samboeren har Alta hr og p20. Ikke noe problem. 

Anonymkode: f0e6e...454

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar! Men det ser ut som synkroniseringsproblemene er kun knyttet til Charge 3, og ikke Charge 2 eller andre typer etter det jeg forstår? Men vet ikke om dette er et gjennomgående problem for 3 eller bare noen dårlige eksemplarer? 

Husker jeg hadde noen problemer med HR og synkronisering. Sannsynligvis bare en dårlig klokke, har ingen problemer med HR 2. Men hvis man kjøper på power eller Elkjøp kan de lagre kvittering for deg og de gir deg nytt armbånd uten spørsmål om det er noe galt med det, er min erfaring :) 

Skrevet

Jeg har charge 3 og ingen problem med synkronisering, hadde også charge 2 før, og ift synkronisering merker jeg ingen forskjell. Men vil absolutt anbefale charge 3, jeg liker den veldig bra!

Skrevet
10 timer siden, newenergy skrev:

Jeg har charge 3 og ingen problem med synkronisering, hadde også charge 2 før, og ift synkronisering merker jeg ingen forskjell. Men vil absolutt anbefale charge 3, jeg liker den veldig bra!

Ok, da kjøper jeg Charge 3 og bare bytter den inn igjen om det blir problemer! Jeg var egentlig veldig fornøyd med Alta HR, men at den ikke var vanntett irriterte meg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...