Gå til innhold

Orgassme bakfra?

Vannskligere å få orgassme bakfra(doggy)???  

1. 1. Vannskligere å få orgassme bakfra(doggy)???

• ja
      0
    • nei for faen, du har bare ikke hva som skal til!
      10

Fremhevede innlegg

Gjest LittFrustrert
Skrevet

DETTE INNLEGET ER SKREVET AV EN GUTT! LANGT ET SOM SÅDAN!

Da vet man det, og trenger da ikke lese gjennom og klage på at jeg er en gutt å har ingenting her å gjøre langt innlegg osv. !

Snakket med en venninne om min "problem"STILLING", og hun fåreslo at jeg skulle legge inn et innlegg her.

Har en fanntastisk kjæreste som jeg har like fantastisk sex med, har hvert sammen i et halvt år snart. Hun fikk sin første orgassme ved samleie med meg, og er nå helt frelst. (sex som teller lixom) Hun får flere orgassmer i alle stillinger, alt fra 1-5 hver gang,bare ikke bakfra. Hun sier at det det er en av de stillingen hun liker best, jeg merker at det er like før det går for hun, men så bare går går det over. Har liksom litt vannskelig for å tro at hun liker det når hun ikke får 1 orgassme engang?!?!?!Mitt spørsmål til dere(damer er å foretrekke) er: Er det noen som kjenner til noe lignende, noen som synes det er vannsklig å få orgassme bakfra ,eventuelt hvorfor??????????????

Etter min erfaring er det jo en av de stillingene man lettest deler ut orgassme til en dame!

Ikke oppfatt dette som noen form for klaging eller lignende,har det supert jeg ,er bare litt frustrert over at jeg ikke kan gi dama orgassme bakfra! Vil jo bare tilfredstille henne alle veier. Snakk om :-? "PROBLEM"STILLING" :-? Uhh, jaja alle svar settes pris på, ikke bs og kødd da vel og merke!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor er det vanskelig å tro at hun liker det bare fordi hun ikke får orgasme?

Jeg får ALDRI orgasme men liker sex fordet.

Bakfra funker vel bare ikke like bra for henne da. Og hvilken stilling man får lettest orgasme i varierer fra jente til jente.

Skrevet

Jeg liker veldig godt å få den bakfra, men det er ikke den stillingen jeg får orgasme av. Tro henne når hun sir at hun liker det!

Hilsen Trille

Gjest Tippeligaen
Skrevet

Forøvrig, så driver ingen "og deler ut orgasmer til hverandre". Du gir uttrykk for en merkelig holdning der. Orgasme er den enkeltes eget ansvar, men selvfølgelig i et samspill med partneren.

Innlegget er endret.

Newt-moderator

Gjest LittMerFrustret
Skrevet

Takk for svar Trille, var jo det jeg lurte på og ikke hvordan man skriver, selv om jeg sikker kunne hatt godt av å lære det og : )

Innlegget er endret.

Newt-moderator

Gjest ~Bridezillah-killah~
Skrevet

Anatomisk sett, så er penetrering bakfra den enkleste måten å stimulere en kvinnes G-punkt. Dermed er det også i de aller fleste tilfeller godt. Totalopplevelsen blir gjerne best på denne måten, men mange kvinner er avhengig av klitorisstimulans for å få orgasme.

Det kan veldig godt hende at jenta di trenger klitorisstimulans for å komme, og at det er derfor du "sliter".

Ta en skikkelig prat med henne, og bli enige om å forske på fenomenet. Få henne til å fortelle deg under veis hva som er godt, hva som er bedre, hva hun vil du skal gjøre mer eller mindre av osv. Akkurat det samme bør du fortelle henne.

Lær hverandre å kjenne seksuelt, både fysisk og mentalt. Etter en smule trening kan det godt hende hun kommer så det bokstavelig talt spruter bakfra. G-punktsorgasmer uten klitorispåvirkning krever nemlig trening.

Og for all del: Tro henne når hun sier at det er godt!

Skrevet

Tråden er ryddet for "utenomsnakk", hold dere til tema!

Newt-moderator

Gjest Gitte
Skrevet (endret)

s

Endret av Gitte
Gjest gjest1
Skrevet

Det er mer vanskelig å IKKE få det for meg, det er helt sykt når vi holder på skrik og hyl.. nesten så jeg kryper vekk for det blir så voldsomt haha :P huff nei, gleder meg til vi for en gangs skyld får huset for oss selv, da skal det bli doggy all day long :o

Gjest LittFrustrert
Skrevet

Det er ikke slik at det er noe bigdeal for meg at kjæresten ikke kommer bakfra, jeg bare synes det er litt rart at det er eneste måten hun ikke kommer på!

Vet jo at dette forskjellig fra person til person.

Og selfølgelig har jeg snakket med hun om "problemstillingen",vet at synes det er kjempe deilig. Vill bare vite om det er noen andre som kanskje hadde en god forklaring på saken, eller kanskje hadde lignede erfaring.

Vil jo nødig stole på voten :oops:

Og nå er det noen andre som har vært så geme å fortelle meg at orgasssme ikke skrives med 13 av bokstav type S, så ingen trenger å spandere ordbok eller rette på meg :-? :-)

Gjest ~Bridezillah-killah~
Skrevet

Vil jo nødig stole på voten :oops:

Du kan alltids stole på voten, men les ikke det som står etter "nei".

Gjest gjest1
Skrevet

Det er ganske normalt tror jeg at ikke folk kommer i den stillinga heller, enkelte bare går det ikke i :) Ikke noe stress det vel!

Gjest Anonymous
Skrevet

orgasme er ikke alltid det viktigste vettu. men det er jo digg sdå men du får bare holde på litt ekstra då lenger forspill og det som funker på damen min i hvertfall er å kjøre den ejstra hardt inn de siste gangene når hun skal komme. vet ikek kansje bare hun som liker det sånn ikek vet jeg

Skrevet

Jeg trenger bare å sende en dame et raskt blikk så skjelver hun av vellyst.

Gjest Anonymous
Skrevet

hei :)

angående orgasme bakfra, så har jeg det på samme måte som jenta du beskriver. Er godt kjent med min egen kropp og får lett orgasme. Men jeg kommer ikke hvis han tar meg bakfra, med mindre jeg tar på meg selv samtidig. Det er så klart godt (og som alle her sier; tro henne når hun og sier det!) men noen jenter trenger stimulans av klitoris for å komme. Noe som lettere skjer i andre stillinger, i alle fall for meg.

Lykke til videre! :wink:

ps! du vet i alle fall at hun er oppriktig og at hun f eks ikke faker! (som uansett bare skader et forhold)

Gjest Anonymous
Skrevet

Er det så nøye, da? Jeg synes sex er best når man ikke prøver så hardt for å få/gi/whatever orgasme, at man bare koser seg og nyter det som kjennes godt ut, og så kommer orgasmen som en bonus når det faller seg slik.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...