AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #1 Skrevet 15. januar 2019 Jeg har en venninne som tar avstand fra meg. Hun støtter ikke det at jeg har møtt en fyr, som jeg tilbringer litt tid med. (Hun føler det er feil da jeg nylig har blitt separert. Hun sier hun mener dette i beste mening). Jeg vil ikke miste en av mine nærmeste venninner. Men samtidig så tenker jeg at hvor nære er vi egentlig, om hun tar avstand fra meg, nå i denne perioden, fordi jeg ikke følger hennes råd? ..men så liker jeg jo å være med denne fyren, selvom det kanskje er tidlig, og jeg ikke burde involveres i noe nå selvom det går rolig uten stress. Men det virker som at venninnen min ikke kommer til å prate med meg før jeg har droppet denne fyren.. Oppi hele denne prosessen så har jeg nå dette over meg som gjør alt værre. Jeg vet ikke om jeg bare skal gi hun tid eller hva jeg burde gjøre. Anonymkode: 04523...01a
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2019 #2 Skrevet 16. januar 2019 Dette er jo ikke hennes sak. Jeg hadde ignorert henne, hun kan ikke presse deg til å gjøre som hun vil. Dette høres ikke ut som en god venninne. Anonymkode: c8241...bf9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå