AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #1 Skrevet 15. januar 2019 Nettopp ferdiglest 😄 Noen andre som har lest den? Likte dere boka? Kommer det en bok nr.2(med tanke på slutten)? Anonymkode: 29eb2...554
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #2 Skrevet 15. januar 2019 Ei stund siden jeg leste den, men mener å huske at den var ganske creepy. Det kommer ingen fortsettelse av denne, men jeg kan sterkt anbefale den første boka hennes - Jeg lar deg gå. Den er enda bedre. Anonymkode: f44ea...909
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #3 Skrevet 15. januar 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ei stund siden jeg leste den, men mener å huske at den var ganske creepy. Det kommer ingen fortsettelse av denne, men jeg kan sterkt anbefale den første boka hennes - Jeg lar deg gå. Den er enda bedre. Anonymkode: f44ea...909 Jeg holder på med den, har vel kommet til halvparten ca. Håper jeg elsker den like mye som denne, men så langt liker jeg faktisk Jeg ser deg bedre😅 Ts Anonymkode: 29eb2...554
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #4 Skrevet 15. januar 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ei stund siden jeg leste den, men mener å huske at den var ganske creepy. Det kommer ingen fortsettelse av denne, men jeg kan sterkt anbefale den første boka hennes - Jeg lar deg gå. Den er enda bedre. Anonymkode: f44ea...909 Ts igjen. Jeg kan bare ikke forstå hvordan den kan slutte sånn når du får vite hvem den andre personen bak den nettsiden var?? Anonymkode: 29eb2...554
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #5 Skrevet 15. januar 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Ts igjen. Jeg kan bare ikke forstå hvordan den kan slutte sånn når du får vite hvem den andre personen bak den nettsiden var?? Anonymkode: 29eb2...554 Synes det er rart selv, jeg, men bok nummer 3 av Mackintosh handler om helt andre mennesker uten relevans til denne boka overhodet. Det virker som hun kun skriver frittstående krimbøker. Anonymkode: f44ea...909
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå