Gå til innhold

hva lo du av i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du ledd godt av noe som har skjedd i dag?? :hoho:

Skrevet

hmmm neeei ikke enda!! Men dagen er enda ung! :sjarmor:

Men må innrømme at eg har småflirt litt av "propp og berta" her inne (de som rotter seg sammen her inne på jobb; nevnt i innlegget "fortvilet!")

er begynt å kalle de det "inni hodet mitt"! :wink:

De er direkte morsomme nå etter at de fikk vite at eg har sagt opp! Ingen av de tør å se meg i øynene, og MÅ de snakke med meg, så er de såååå utrolig høflige!!! :hoho:

Gjest skindeep
Skrevet

Jeg lo av min datter.. :) Hun har så mange rare grimaser somme ganger!

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg lo av kattungen min som var ute og luftet seg. Han så ut som han ville inn; satt på trappa og kikket, men da jeg åpnet døra fikk han kjempestore halvville øyne, krum rygg og stor hale, og hoppet sidelengs bort til tuntreet - der satt det en fugl, så han heiv seg opp i treet, fuglen fløy og katten sklei ned igjen:) fine pusen min.

Skrevet

jeg satt på tbanen ned til byen sammen en en ganske gal mann for å si det mildt.. dum var han nok ikke for han kunne si mer og eu, regjeringen, israel og alt det politiske enn andre kunne gjor tpå en uke!

men der satt han for seg selv, snakket utrolig høyt om alt dette og kom med ganske mange teite/artige utsagn... gerna solberg, apeland, bongo fra kongo,yassir arafat som julenissen osv..

folk satt rundt og små lo for seg selv, men det endte opp emd at hele banen begynt eå snakke med hverandre og lo om hverandre. de stive nordmenna våknet litt til... til og med en eldre mann som ba han dempe seg litt, da han ikke jgorde det ble han drit irritert og stakk fingern i øret... og sånn satt han hele turen

ja jeg blo litt da;)nordmenn er gale! :ler:

Skrevet

Jeg lo av pusen min som insisterte på å grave seg dypt inn i min samboers trusehylle og nå ligger og ser på meg med et lurt og tilfreds blikk.

Gjest lilletroll
Skrevet

Nei.....sjelden jeg ler høyt og godt.....men tror kanskje jeg gjorde det på jobb i går...ja det er jeg nesten sikker på.

Skrevet

har ledd av hunden idag den var så søt når den lå helt flat på gulvet og logra.

har også ledd av endel innlegg på scream forumet.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg lo når jeg så innleggene om narkomane bør få matkuponger....makan til naivitet skal men lete lenge etter. tenk at noen tror at dette kan funke :ler::ler:

Skrevet

Jeg lo av sønnen min på snart 7 år i dag fordi han sier så vanvittig masse rart :hoho: I dag ville han gjerne ha hamburger til middag, men siden han ikke helt klarer å si ordet helt riktig så sier han istedet Hangarburger! Da lo jeg! :wink:

Gjest GreenSky
Skrevet

Ikke enda. Så nå lever jeg i håpet om at noen av gjestene her skal hoste opp noe. :sjarmor:

Skrevet

Da jeg gikk jeg fra butikken, så jeg en stygg, liten hund som var så opptatt av å fange en ball at den nesten løp inn i en mur. Den var så intresert i å fange den ballen, og det lo jeg litt av.

Piglet

Skrevet

Ja, jeg har ledd godt flere ganger i dag! På skolen noen ganger av tullete foreleser, samt teite fagvitser og noen interne tåpkommentarer sammen med venninnene mine. Her hjemme har jeg ledd meg ihjel av "That 70's show" som jeg alltid gjør! :ler:

Gjest gjest1
Skrevet

jeg lo høyt da meg og ei i klassen hadde tatt en "fritime" hvor vi skulle se en 2 timer lang fransk kjedelig film om en kunstnerdame, hvor vi skulle "snike" oss inn i klasserommet og lærer kommer ut med ryggen mot oss og jente får løpekick og tar en dans rundt og løper som fy rundt et hjørne! Huhu jeg sto der med en "hva var det?" følelse ;D

Gjest Seleena
Skrevet

Ler som vanleg av norsklæraren, som absolutt skulle fortelje om den gong han ikkje fekk vekk sladden på kanal+

Hoho :hoho:

Gjest mcsquare
Skrevet

Da jeg skulle slå av pcen etter timen der vi andre hadde gjort kjemiforsøk så jeg at Jens hadde tatt 20 bilder av seg selv i ulike positurer med webkameraet. ...Beklager at jeg lo, Jens...

Gjest Madeline
Skrevet

Jeg var med ungene i svømmehallen i dag og da lo vi mye. Så også på dukketeater på skolen til eldstemann i dag. Utrolig morsomt. Har faktisk vært en dag med mye latter.

Skrevet

var ikke akkurat i dag men i natt... gubben som kabba på badegulvet, var et morsomt syn he he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...