Gå til innhold

DIANE P-PILLER

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

NOEN SOM HAR NOEN ERFARINGER MED DISSE?BIVIRKNINGER?

PRIS?

VURDERER Å BEGYNNE PÅ DE, SETTER PRIS PÅ SVAR:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Da "vi" brukte Diane for en del år siden viste de seg å være "fantastisk" effektive (som p-piller), i og med at hun gradvist mistet lysten på sex.

Heldigvis var det en klok lege som foreslo pessar, ellers er jeg redd forholdet vårt hadde raknet.

Bivirkninger varierer fra person til person - dette var _vår_ erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vel, man har jo lett for å ty til galgenhumor i ettertid - men mens det stod på var det ikke særlig moro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

diane er IKKE en p-pille:d eret hudpreparat som har den bieffekten at man blir imidlertidig steril!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg har nå brukt Diane i rundt 4 år. Jeg bruker de pga kviser, og mot det fungerer de perfekt.. Men problemet er at også jeg har mistet lysten etter å ha begynt på dem. Har lyst til å slutte å bruke dem, men får helt angst når jeg ser hudprobleme komme tilbake

icon_frown.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Til forrige anonyme:

Det var jeg som fortalte litt galgenhumoristisk om "våre" erfaringer lengre oppe, og min kjære var i samme situasjon som deg. Men valgte til slutt kviser _og_ sex, i stedet for ingen av delene.

Hun har senere gått på langvarig antibiotikakur mot kviseproblemene med meget godt resultat. Det er ikke noen 100% ideell løsning (gå på antibiotika konstant er vel neppe bra), men det var _mye_ bedre enn Diane!

Og du: Jeg er sikker på at du plages mye mer av kvisene enn typen din. Dersom han får valget, tenker jeg han velger deg med mer lyst og mer kviser!

Jeg føler med deg... lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Dere som bruker Diane mot kviser: Hvor lang tid tok det før dere ble bra? Og ble dere helt kvisefri, eller fikk dere bare mindre kviser? Jeg sliter med kviser på ryggen, og har brukt Diane i litt over to mnd. Synes kanskje det har hjulpet litt, men ikke nok! Hvor lenge må jeg vente??? Er snart desperat!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt Diane i 1,5 år hovedsaklig for bli kvisefri. Nå er jeg ikke lenger plaget av kviser i de hele tatt. Opplevde at jeg la på meg masse pga. pillene så jeg har byttet merke til Yasmin, men vil du bli kvitt kvisene, kan jeg bare anbefale Diane! Veldig effektivt! Særlig hvis du bruker en krem eller noe i tillegg, f.eks Skinoren (reseptbelagt)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei icon_smile.gif

Jeg har brukt denne pillen i flere år og er kjempefornøyd!

Ble kvisefri etter noen mnd bruk, og har ikke hatt noen bivirkninger!

klemmer fra meg icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte Diane i et halvt år for kviser/p-piller. Var veldig fornøyd i begynnelsen, og kjøpte opp et helt år med p-piller i stedet for å gå på apoteket hver 3.måned. ....men så ble jeg superdeprimert og la på meg en god del også. Har prøvd gjennom diverse andre f.eks. Trionetta. Nå har jeg gått på minipillen Conludag og synes jeg har det bra. Vekten har gått ned og jeg er ikke deprimert lengre. ...går det an å selge p-pille-lageret mitt? Jeg tror egentlig ikke det er lov.. Noen som vet? 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

brukte diane 2 år, og fikk mer kviser!

ellers hadde jeg ingen bivirkninger, bortsett fra at mensen ble mye lettere.

har prøvd flere p-piller, og denne hadde minst bivirkninger. de er ganske dyre.

sist jeg kjøpte kostet de 200 kroner (3-pak),

men det må være over to år iden nå.

felleskatalogen er lagt ut på nett, så du kan jo sjekke nøyaktig der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Er det Diane eller Yasmin som får deg til å gå ned i vekt? Eller minste vann eller hva det nå enn var... Uansett: færre kilo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Bruker selv Diane, har gjort det i 4 år nå. Jeg begynnte med dem pga kviser, men kvisene ble ikke særlig mindre eller færre av disse.

Men jeg har ikke hatt noen særlig plager bivirkninger med Diane, derfor fortsatte jeg bare.

Jeg har ihvertfall ikke mistet sexlysten av Diane, kanskje jeg gikk litt opp i vekt+ menstruasjonen varer ca en dag lengre nå.

Er det kviser man ønsker å få bukt med kan jeg ikke si annet enn at for meg er det bare Roaccutan som har hjulpet. Men det er rimelig dyr kur med bivirkninger.

(lurer på om jeg skal skifte p-piller nå....så får jeg kanskje enda mer sexlyst icon_wink.gif

)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...