Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal det ha noe å si om man tisser rett på pinnen, eller dypper? Her har det blitt tatt tre tester fra rfsu, to dyppet i kopp hvor de ble positive, en som ble tisset rett på som ble blenda. Skjønner ingenting.

A1A996B5-EB5D-4F0D-BAFE-6BB8AE37553A.jpeg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns ikke noen av de så positive ut. Du kan tisse rett på eller dyppe. Men ikke kom over max grensen som er vist på testen..

• Liker 4
Skrevet
15 minutter siden, Viprøver skrev:

Skal det ha noe å si om man tisser rett på pinnen, eller dypper? Her har det blitt tatt tre tester fra rfsu, to dyppet i kopp hvor de ble positive, en som ble tisset rett på som ble blenda. Skjønner ingenting.

A1A996B5-EB5D-4F0D-BAFE-6BB8AE37553A.jpeg

Du har nok holdt pinnene for lenge i urinen på de øverste.  Fargen har ikke trukket seg godt nok gjennom, og det henger derfor igjen der hvor strek Nr 2 skal være.  Dette kalles dye run, og er ekstremt vanlig med RFSU testene.  Disse testene er dessverre negative.

Anonymkode: d62ec...6e5

Skrevet

Jeg mener de er positive de to øverste jeg. Men hvilken rekkefølge ble de tatt i? Hvis den nederste ble tatt sist, vil jeg heller tro det var kjemisk, enn forskjellen på kopp/urinstråle. 

Anonymkode: 5cadb...517

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du har nok holdt pinnene for lenge i urinen på de øverste.  Fargen har ikke trukket seg godt nok gjennom, og det henger derfor igjen der hvor strek Nr 2 skal være.  Dette kalles dye run, og er ekstremt vanlig med RFSU testene.  Disse testene er dessverre negative.

Mulig det er det som heter dye run, men de ble holdt 10 sek i koppen slik det står i bruksanvisningen. 

Forsvinner dye run etterhvert, eller blir streken? For her forsvant ikke streken. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mener de er positive de to øverste jeg. Men hvilken rekkefølge ble de tatt i? Hvis den nederste ble tatt sist, vil jeg heller tro det var kjemisk, enn forskjellen på kopp/urinstråle. 

Anonymkode: 5cadb...517

Den øverste ble tatt i går kveld. Midterste på morgenurin, og den nederste i ettermiddag. 

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slik som jeg kjenner «dyerun», så er ikke dette det. Her ser du tydelige streker, uten at fargen er klussete. Tror heller på kjemisk.

Anonymkode: 43d11...329

Skrevet

Ser negative ut for meg, alle sammen?

Anonymkode: 29a22...420

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...