AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #1 Skrevet 15. januar 2019 Er det ikke et poeng at innvandre får mer unger, og da får mer penger for å være hjemme for å da ikke gjøre noe og ikke minst sende penger ut av landet. Jeg mener de slipper alt for lett for unna med å bare ta i mot. Burde ikke staten komme på banen og si at det er nå på tide at dere gjør noe istedenfor å ikke gjøre noe... Det samme gjelder også trygda som sitter på kafe og briser seg og forteller at de har det aldri hatt så inntekt. De sitter og forteller at de får penger fra NAV og ikke minst tjener en hel del ved siden av....... Anonymkode: e4e92...5ab 2
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #2 Skrevet 15. januar 2019 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det samme gjelder også trygda som sitter på kafe og briser seg og forteller at de har det aldri hatt så inntekt. De sitter og forteller at de får penger fra NAV og ikke minst tjener en hel del ved siden av....... Anonymkode: e4e92...5ab I all verden, er det slike folk du omgås? Det sier en del om deg. Anonymkode: ff245...ea2 6
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #3 Skrevet 15. januar 2019 KUTT UT!!!! Anonymkode: ba696...af0 5
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #4 Skrevet 15. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: I all verden, er det slike folk du omgås? Det sier en del om deg. Det er vel så, men aller mest forteller det i grunnen om disse menneskene. Men de vil du ikke kritisere. Gjett hvorfor! Anonymkode: d3ee7...785
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #5 Skrevet 15. januar 2019 Hva snakker du om? De fleste innvandrer barn går på skole, utdanner seg og jobber, og de fleste voksne innvandrere jobber også og betaler skatt som nordmenn gjør. Å ikke være arbeidsfør på grunn av krigstraumer, voldstraumer, og alvorlig sykdom er ikke å "Nave" eller snylte på systemet. Det finnes seff noen som gjør det men det gjør det av etnisk norske også Anonymkode: 2bbc8...e49 12
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #6 Skrevet 15. januar 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Det samme gjelder også trygda som sitter på kafe og briser seg og forteller at de har det aldri hatt så inntekt. De sitter og forteller at de får penger fra NAV og ikke minst tjener en hel del ved siden av....... Anonymkode: e4e92...5ab Enten så er dette tilfelle, da melder du i fra til NAV Kontroll. Eller så er dette bare noe du fantaserer om inne i hodet ditt, dvs. ikke fakta. Da bør du ikke gjenfortelle det som om det skulle være sant. Det går faktisk ut over andre mennesker, når du slarver sånn. Anonymkode: f2619...68b 5
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #7 Skrevet 15. januar 2019 Jeg anslår at ts har lav utdanning, jobber i et serviceyrke dominert av menn, bor på bygda, røyker, har hengemage fordi han er lite fysisk aktiv og drikker for mye øl. Det han vet om samfunnet har han skumlest i avisen. Kun overskriften ettersom resten blir for avansert. Han har en campingvogn fra 80 tallet og tilbringer all ferie i den bortsett fra når han reiser sandefjord-strømstad for måneden svenskehandel. Og ja, jeg er synsk. Anonymkode: 0763f...ab0 7
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #8 Skrevet 15. januar 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enten så er dette tilfelle, da melder du i fra til NAV Kontroll. Eller så er dette bare noe du fantaserer om inne i hodet ditt, dvs. ikke fakta. Da bør du ikke gjenfortelle det som om det skulle være sant. Det går faktisk ut over andre mennesker, når du slarver sånn. Anonymkode: f2619...68b Hmm.. så arbeidsufør er det samme som å ikke kunne gå på café. For å sitte på café er så anstrengende at det kan likestilles med arbeid.. selv beboerne på Tangerudbakken kan gå på café, men tror nok ikke de jobber. Ring inn om dette så kan de lage episoden "Tangerudbakken på café." Jeg vil faktisk se den. Anonymkode: 0763f...ab0 3
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #9 Skrevet 15. januar 2019 Så bra for deg at du ikke er innvandrer og/eller går på nav. Prøv heller å vise litt takknemlighet for livet ditt. Anonymkode: 3c183...c9a 6
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #10 Skrevet 15. januar 2019 Man får ikke mer i trygd, enn man fikk i lønn. Jeg har AAP, og har 200 000 i året, og 2 tenåringer jeg forsørger alene. Dessverre så ble jeg syk på slutten av studier. Så hadde jeg vært frisk, hadde jeg tjent ca 500 000 i året. Tror du virkelig ikke jeg heller ville være frisk? Anonymkode: beae6...de6 3
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #11 Skrevet 15. januar 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg anslår at ts har lav utdanning, jobber i et serviceyrke dominert av menn, bor på bygda, røyker, har hengemage fordi han er lite fysisk aktiv og drikker for mye øl. Det han vet om samfunnet har han skumlest i avisen. Kun overskriften ettersom resten blir for avansert. Han har en campingvogn fra 80 tallet og tilbringer all ferie i den bortsett fra når han reiser sandefjord-strømstad for måneden svenskehandel. Og ja, jeg er synsk. Anonymkode: 0763f...ab0 Trenger ikke å være synsk for å konstatere det du mener om ts. Det holder med å lese tittelen og hi. Et veldig dårlig språk og mengder av skrivefeil. Anonymkode: 40dc3...056
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #12 Skrevet 15. januar 2019 Nei, nå får dere gi dere! Er dere ikke klare over at TS har langt høyere utdanning enn dere har, for han har gått Livets Harde Skole? 🙃 Anonymkode: 81f0d...9ee 3
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #13 Skrevet 15. januar 2019 Nei, nå får dere gi dere! Er dere ikke klare over at TS har langt høyere utdanning enn dere har, for han har gått Livets Harde Skole? 🙃 Anonymkode: 81f0d...9ee 2
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #14 Skrevet 15. januar 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Trenger ikke å være synsk for å konstatere det du mener om ts. Det holder med å lese tittelen og hi. Et veldig dårlig språk og mengder av skrivefeil. Anonymkode: 40dc3...056 Det ser ut som du har alt riktig og du vellykket Anonymkode: e4e92...5ab
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #15 Skrevet 15. januar 2019 OK TS, hva er det du konkret vil at staten skal be dem gjøre, bortsett fra å la være å gå på kafé? Anonymkode: c5f95...1a8 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #16 Skrevet 15. januar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er vel så, men aller mest forteller det i grunnen om disse menneskene. Men de vil du ikke kritisere. Gjett hvorfor! Anonymkode: d3ee7...785 Jeg skjønner ikke hva jeg skal kritisere? De jeg kjenner som får støtte fra NAV er alt for syke til å kunne jobbe (heltid). De utskuddene du tilsynelatende henger med, klarer du utmerket godt å kritisere selv. Og du oser ikke akkurat oppegående bidragsyter til samfunnet, du heller. :-) Anonymkode: ff245...ea2 3
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #17 Skrevet 15. januar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei, nå får dere gi dere! Er dere ikke klare over at TS har langt høyere utdanning enn dere har, for han har gått Livets Harde Skole? 🙃 Anonymkode: 81f0d...9ee Hohoho!!! Ts tror seriøst at Norge AS hadde gått så det suser om han hadde fått styre! Vi måtte ha byttet navn da, til Nedenom & Hjem AS... Anonymkode: 0763f...ab0 3
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #18 Skrevet 15. januar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: OK TS, hva er det du konkret vil at staten skal be dem gjøre, bortsett fra å la være å gå på kafé? Anonymkode: c5f95...1a8 TS: Det er et enkelt svar på det. JOBBE JOBBE...vi andre må jobbe og slite mens andre skal få alle de godene de trenger uten å lette en finger. Jeg ser forresten at det er mange som hakker på meg, men jeg tror dere bør tenke litt mer før dere skriver angrep meg på meg. Anonymkode: e4e92...5ab
stan Skrevet 15. januar 2019 #19 Skrevet 15. januar 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, nå får dere gi dere! Er dere ikke klare over at TS har langt høyere utdanning enn dere har, for han har gått Livets Harde Skole? 🙃 Anonymkode: 81f0d...9ee Pøh! Det har da jeg også. Samtidig som jeg gikk på universitet.
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #20 Skrevet 15. januar 2019 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva snakker du om? De fleste innvandrer barn går på skole, utdanner seg og jobber, og de fleste voksne innvandrere jobber også og betaler skatt som nordmenn gjør. Å ikke være arbeidsfør på grunn av krigstraumer, voldstraumer, og alvorlig sykdom er ikke å "Nave" eller snylte på systemet. Det finnes seff noen som gjør det men det gjør det av etnisk norske også Anonymkode: 2bbc8...e49 Det finnes mange som ikke gjør det du sier. De bare lager spetakkel og og sender penger ut av landet.. Anonymkode: e4e92...5ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå