Gå til innhold

Boy Moms vs Girl Moms (Stemmer det?)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymkode: c8ab9...dcd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror at det er fordeler og ulemper med begge deler. Jeg er selv guttemamma til to, så jeg vet ikke hvordan det er å være jentemamma. 

Anonymkode: 2dbe4...01d

Skrevet

Nei dette stemmer ikke. Har tre gutter og to jenter. 

• Liker 2
Skrevet

Herregud så teit!

Selvfølgelig stemmer ikke det. Ja, gutter kan være mer bråkete og fysiske, men jenter gjør da ikke alltid alt de får beskjed om. Jenter og gutter har sine problemer og det er utfordringer med begge kjønnene, akkurat som det er fordeler med begge kjønnene. 

Anonymkode: 26bc5...a62

• Liker 2
Skrevet

Eg har en av kvar. Jenta er mykje meir sjølvstendig og interesert i å gjere ting sjølv enn kva guten var. Ho er også rolegare, sjølv om ho også har mykje energi. Eg bruka å seie at ho er 2 på veg til å verte 5, for på mange måtar er ho såpass moden. Slik sett har ho vore enklare. Men... «trassalderen» ser ut til å verte mykje vanskelegare. Den var ikkje så ille med guten, men trur vi skal få prøvd oss framover😅

Skrevet

Eg kjenner meg betre igjen i gutemammaen, enn jentemammaen. 

Skrevet

Min erfaring er at jenter er fryktelig dramatiske! Har en av hver selv, og gutten er rolig, snill og tar beskjeder godt. Minsten er dog liten enda, men det blir er ramaskrik uten like om ting ikke går slik som hun vil.

Anonymkode: 47039...723

• Liker 1
Skrevet

Jeg har en av hver, og kjenner meg ikke igjen i noen av de.. sikkert et sted midt i mellom. Men kjenner igjen type "Ikke kast ting på søsteren din!" Etc

Anonymkode: 840e3...8d2

Skrevet

Fire gutter, og kjente meg godt igjen som guttemamma. Ikke fordi situasjonene er like, men mer settingen. 

Jeg har mange venninner med jenter, og der er det mye «jentedrama» og ufine situasjoner. 

Mine gutter er veldig enkle å håndtere :) 

Anonymkode: a5608...e47

• Liker 1
Skrevet

Nei, det kjenner jeg meg overhodet ikke igjen i. Det er klare forskjeller mellom jenta mi og guttene mine, men hva som kommer av kjønn og hva som kommer av personlighet er jo vanskelig å si (og ikke er det viktig hva det kommer av heller). 

• Liker 1
Skrevet

Når folk snakker om at gutter er mer bråkete enn jenter, og at jenter er mer drama og sutring med enn gutter så er det fordi foreldrene lar de holde på sånn. 

Anonymkode: aeea6...022

• Liker 4
Skrevet

Jeg har ei jente i tenårene, og kjenner meg ganske godt igjen. Alltid vært rolig, hørt på meg, mange fine stunder. Nå er jeg så heldig at jeg fikk bli guttemamma for et år siden, og jeg gleder meg til å oppleve en annen side :) 

Men for å si det sånn, jeg har også fått ei stedatter nå, og hadde jeg vært mammaen hennes så hadde jeg nok vært mer som en guttemamma, for der er det energi 😅 Selv om hun alltid hører, så ser jeg at hun har lopper i blodet på en helt annen måte enn min hadde. Veldig spent på hvilken søster gutten tar etter :) 

Anonymkode: ce940...3f4

Skrevet

Stemmer veldig på hvordan mamma hadde det med meg og brødrene mine 😛 

Anonymkode: fd540...234

Skrevet

Jeg har 6 gutter og 2 jenter og kjenner meg ikke igjen i dette i det hele tatt.

Skrevet

Jeg gadd ikke å se hele, det jeg så var så idiotisk. Guttemammaen/gutten er liksom alt galt og jentemamma/jenta er så perfekt? 

Jeg har gutter og vi er en mellomting mellom disse to ekstreme. 

Skrevet
20 timer siden, asterix skrev:

Jeg har 6 gutter og 2 jenter og kjenner meg ikke igjen i dette i det hele tatt.

Har du ÅTTE barn? :P 

Anonymkode: 8c7b0...ae7

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du ÅTTE barn? :P 

Anonymkode: 8c7b0...ae7

Ja, det har hun 🙂 Jeg tror også det niende er på vei.

Anonymkode: fbe0b...cd4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...