Gå til innhold

Gratis kalendere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noe sted jeg kan få tak i en gratis kalender nå? Unntatt matbutikk?

Lurer også på om noen pleier å lage bildekalender og skrive ut, gratis?

Anonymkode: b4a90...81f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratis kalender er vel vanskelig å få tak i nå, med unntak av de du snur fra juni til juli. En mulighet er blindeforbundet sin, der kan du gi et valgfritt beløp. Det er forhåndsinnstilt på kr 250, men hvis du ikke vil gi så mye som 1 krone så mener jeg de godtar det. De fleste som ikke har reservert seg mot reklame har fått den kalenderen i posten. https://www.blindeforbundet.no/kalender

Bildekalender koster vel litt med ark og blekk og postgang

Skrevet
1 time siden, Millimani skrev:

Gratis kalender er vel vanskelig å få tak i nå, med unntak av de du snur fra juni til juli. En mulighet er blindeforbundet sin, der kan du gi et valgfritt beløp. Det er forhåndsinnstilt på kr 250, men hvis du ikke vil gi så mye som 1 krone så mener jeg de godtar det. De fleste som ikke har reservert seg mot reklame har fått den kalenderen i posten. https://www.blindeforbundet.no/kalender

Bildekalender koster vel litt med ark og blekk og postgang

Hvis jeg bestiller noe fra en organisasjon som for eksempel Blindeforbundet, så ville jeg faktisk ha valgt å støtte dem med minst ett par hundre kroner. 

Tatt i betaktning av hva slags innsats Blindeforbundet faktisk gjør for samfunnet, så er det vel ikke helt moralsk / etisk korrekt å snylte til seg gratis kalender fra dem.       

Anonymkode: bbb59...8db

• Liker 2
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvis jeg bestiller noe fra en organisasjon som for eksempel Blindeforbundet, så ville jeg faktisk ha valgt å støtte dem med minst ett par hundre kroner. 

Tatt i betaktning av hva slags innsats Blindeforbundet faktisk gjør for samfunnet, så er det vel ikke helt moralsk / etisk korrekt å snylte til seg gratis kalender fra dem.       

Anonymkode: bbb59...8db

Nei, sant nok. Men det er en mulighet for TS siden TS spør etter gratis kalender

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...