Gjest Spacegirl Skrevet 5. april 2005 #1 Skrevet 5. april 2005 Er ikke alltid like greit å pusse tennene når man er trøtt! I kveld tok jeg feil av tannkremen og en salve mot eksem :o Grøss... Ikke min mest behagelige opplevelse akkurat! Og nå får jeg ikke den vonde smaken av tannbørsta, så da blir det nok en tur i butikken i morgen... Alt man skal slite med...
Gjest Gjesta Skrevet 5. april 2005 #2 Skrevet 5. april 2005 Skjønner hva du mener ..er trøtt selv jeg og skrev nettopp et innlegg her på kg som ikek hang på greip idet hele tatt tror det er best jeg kommer meg til senga...gjør så mye rart når en er trøtt
Gjest Spacegirl Skrevet 5. april 2005 #3 Skrevet 5. april 2005 Skjønner hva du mener ..er trøtt selv jeg og skrev nettopp et innlegg her på kg som ikek hang på greip idet hele tatt tror det er best jeg kommer meg til senga...gjør så mye rart når en er trøtt He he skjønner hva du mener! Sov godt da Skal legge meg sjøl snart..
Gjest Gjesta Skrevet 6. april 2005 #4 Skrevet 6. april 2005 He he skjønner hva du mener! Sov godt da Skal legge meg sjøl snart.. takk...sove godst du ogå, selv om det er dag nå da..
Donnie Darko Skrevet 6. april 2005 #5 Skrevet 6. april 2005 gjør som meg.. drit å pusse tennene i et par år så får du slike fine tenner som jeg har i avateren.
Gjest Spacegirl Skrevet 6. april 2005 #6 Skrevet 6. april 2005 gjør som meg.. drit å pusse tennene i et par år så får du slike fine tenner som jeg har i avateren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå