Gå til innhold

Å komme seg videre

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har akkurat blitt singel etter ett to års forhold med en del frem og tilbake. Selv om vi ble enige om at vi måtte gjøre det slutt nå pga forskjellige stadier i livet og siden vi det siste året har hatt avstandsforhold stikker det så utrulig og jeg synes det er tungt å se for meg en annen mann. Føler eksen sitter så dybt i meg.

På byen føler jeg det kun er de som er ute etter ett ligg og det er jeg ikke interessert i. Føler jeg aldri blir å møte noen igjen. 

Hvor lang tid tok det før du kom over eksen og før du traff drømmemannen? 

Trenger å høre noen positive historier 

Anonymkode: 1fa35...1e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når du akkurat har blitt singel er ikke løsningen å gå på byen for å finne en ny kjæreste. Man får lære seg å trives i eget selskap først. Bli ferdig med eksen! Ikke tro at en ny mann er løsningen! Flørte og ha det gøy, ja.  Men vær singel og vent med å satse på et varig forhold.

Anonymkode: 0b2a4...8f3

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk tinder og gå på date med de som ber deg på middag eller tur, ikke svar de som spør om snap eller å ta en øl. 
Da vil du møte mange hyggelige menn og selv om du sikkert ikke er klar for å få følelser igjen med det første så gir det deg hvertfall håpet på at det finnes mange fine menn der ute. Når du skjønner det så får du ikke så hastverk med å finne drømmemannen med en gang :) Det kan dessverre ta mange måneder eller til og med år å komme over en eks men å treffe nye er et viktig steg for å legge fortiden bak seg 

Anonymkode: 90fcf...1c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk tok det kun rundt året fra jeg forlot mannen jeg "Elsket høyere enn jeg noen gang kunne elske igjen", på grunn av et grovt svik/løgn, til jeg traff mannen jeg definitivt har elsket høyere, og som jeg fremdeles er sammen med 17 år senere. 

Det var så kjapt at jeg nettopp var over den verste sorgen, og akkurat hadde begynt å trives alene. Tanken var da at jeg skulle nyte å være singel litt... og BOOM, der satt jeg "i saksen". :laugh:

Anonymkode: 5e4f3...787

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...