Gå til innhold

Er denne klokken "innafor"?

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Så du har valgt å legge armen din på noen annen sitt lår for å ta bilde av klokka di? 😂En smule spesielt...

Anonymkode: 5a712...96f

som jeg skrev litt lenger opp, bildet er lånt fra nettet ;) 

Anonymkode: e4614...12c

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

tror ikke du ville syntes den så billig ut i virkeligheten

I virkeligheten ville jeg som sagt ikke lagt merke til at du hadde klokke en gang.

Anonymkode: 5a712...96f

• Liker 3
Skrevet

Den signaliserer at du er jålete og har overfladiske verdier, så det spørs hva slags inntrykk du vil at folk skal få av deg.

Anonymkode: dd4a7...b44

• Liker 5
Skrevet

Ikke min smak, men kjæresten er også interessert i klokker. Hadde han spurt meg hadde jeg sagt at jeg syns den var litt skrikende og stor, men støttet han i å gå med  hva han ønsker :)

Anonymkode: 829f5...665

• Liker 1
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Den signaliserer at du er jålete og har overfladiske verdier, så det spørs hva slags inntrykk du vil at folk skal få av deg.

Anonymkode: dd4a7...b44

Takk, det er denne typen tilbakemeldinger jeg var ute etter! 

Det er hvertfall en god grunn til å la den ligge hjemme når man er på date! Så får damene heller kutte det når de finner den på nattbordet...

Skrevet

Hvis du liker klokken selv, så ser jeg ikke poenget i å bry seg stort om hva andre måtte mene.. 

Samler på klokker selv, og har noen av de litt dyrere sorten liggende. Bytter litt på å bruke de, men de senere årene så er det gjerne Issey Miyake TO’en som blir brukt til hverdags. Rolexene støver ned i skuffen, og ender nok opp på Finn.no etterhvert.

Synes det er mer morsomt med klokker som ikke «alle» har.

• Liker 2
Skrevet

Ikke min smak, men kjæresten er også interessert i klokker. Hadde han spurt meg hadde jeg sagt at jeg syns den var litt skrikende og stor, men støttet han i å gå med  hva han ønsker :)

Anonymkode: 829f5...665

hmm, den er faktisk ikke så stor med sine 40mm. Her på en større arm...

99d499e5b5b3d7c680bc27ef522a1ab9.thumb.jpg.cb635d30b55c441020b719b7bc248afa.jpg

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Takk, det er denne typen tilbakemeldinger jeg var ute etter! 

Det er hvertfall en god grunn til å la den ligge hjemme når man er på date! Så får damene heller kutte det når de finner den på nattbordet...

Ja å la den ligge hjemme når du er på date er en veldig god ide. Og putt den i nattbordsskuffen også du, hvem søren har klokker liggende framme på nattbordet? Jeg ville tenkt at daten la den der strategisk for å flashe klokka og var stolt av den, noe som gir overfladisk og jålete inntrykk som noen andre her påpeker, og muligens patetisk.

Anonymkode: 76be8...1d0

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes den ser skikkelig fæl ut. For stor, "flashy", og for mye som foregår. Jeg har ikke noe imot armbåndsur, men jeg foretrekker noe mye enklere og renere design enn den der. 

Anonymkode: 1b2fd...024

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, Oppgitt78 said:

Hvis du liker klokken selv, så ser jeg ikke poenget i å bry seg stort om hva andre måtte mene.. 

Samler på klokker selv, og har noen av de litt dyrere sorten liggende. Bytter litt på å bruke de, men de senere årene så er det gjerne Issey Miyake TO’en som blir brukt til hverdags. Rolexene støver ned i skuffen, og ender nok opp på Finn.no etterhvert.

Synes det er mer morsomt med klokker som ikke «alle» har.

Enig, men i dag blir man jo dømt nord og ned på detaljer, spesielt i en datingsituasjon...

Ikke uenig, men så er ikke dette noe alle har, en sort sub derimot...

Skrevet

Ja å la den ligge hjemme når du er på date er en veldig god ide. Og putt den i nattbordsskuffen også du, hvem søren har klokker liggende framme på nattbordet? Jeg ville tenkt at daten la den der strategisk for å flashe klokka og var stolt av den, noe som gir overfladisk og jålete inntrykk som noen andre her påpeker, og muligens patetisk.

Takk for svar.

Nesten overrasket over at man kan få såpass med "hat" og bli dømt for en klokke. Folk tenker visst autmatisk at man har den for å på en måte få frem at man hadde råd til den..?

Er dette det samme for damer med vesker til 20,000+?

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig, men i dag blir man jo dømt nord og ned på detaljer, spesielt i en datingsituasjon...

Ikke uenig, men så er ikke dette noe alle har, en sort sub derimot...

Jeg har faktisk en sort sub liggende.. Men den er sort og gull, da.

Synes forøvrig ikke klokker på Ø40mm er store, men nå har jeg grove håndledd. 

Hvis en dame ikke liker deg fordi du går med en sånn klokke, så passer dere sannsynligvis ikke så godt sammen ellers heller.. Like greit å finne ut av det tidlig. 

• Liker 2
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jøss, hørt mye rart, men aldri at den er "kjip". Hva mener du er en mer "spennende" rolex? Daytona/YM2?

Med kjip så mener jeg at den ser billig ut til å være en Rolex. Hadde indexene vært litt slankere og bezelen vært gullfarget så ville den sett bra ut. 

Jeg liker Daytona best tror jeg. 

Skrevet

Så lenge den passer til mannen så  :3  Synes ikke den klokken var verre enn noe annet jeg har sett der ute. Liker blått gjør jeg og. 

Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, for de som ikke er interessert stemmer jo dette, men det er det som er litt kjipt for oss som faktisk elsker urverk... 

Hva gjør man?

Da kjøper man det man liker så lenge lommeboka tilater det vel 👍

Jeg tenker at hvis noen dømmer meg pga uret mitt så kan de drite og dra.

• Liker 1
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

som jeg skrev litt lenger opp, bildet er lånt fra nettet ;) 

Så du har faktisk ikke en sånn klokke. Du har bare lyst til å skryte litt av noe du ønsker deg. Wannabe. 😂😂

Anonymkode: dd908...e3d

Skrevet

Liker du den så syns jeg ikke du skal bry deg om hva andre mener. Det er jo du som skal gå rundt med den, dessuten tror jeg de færreste legger merke til klokker. Det er en hobby som du har, men andre tenker nok at det bare er en klokke og en klokke er ikke noe som avgjør noenting. Hadde det vært snakk om en bukse i babylå-farge, da hadde det vært annerledes da det er noe alle legger merke til enten de bryr seg om bukser eller ikke ;) 

Anonymkode: bdca4...e95

Skrevet

Må også supplere at det er håpøst å stille spørsmål om slike ting som dette da alle har forskjellig smak. Noen vil syns den er ultraharry, mens andre vil si den er klassisk og tidløs. Men de fleste gir blaffen. 

Anonymkode: bdca4...e95

Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar.

Nesten overrasket over at man kan få såpass med "hat" og bli dømt for en klokke. Folk tenker visst autmatisk at man har den for å på en måte få frem at man hadde råd til den..?

Er dette det samme for damer med vesker til 20,000+?

Ja, damer med dyre vesker får ekstremt mye hat og forhåndsdømming ut fra veska om de har flashende logo som tilsier at den var dyr ja. 

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Så du har faktisk ikke en sånn klokke. Du har bare lyst til å skryte litt av noe du ønsker deg. Wannabe. 😂😂

Anonymkode: dd908...e3d

Ja, for som AB så gir jo det mening...

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...