AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #1 Skrevet 15. januar 2019 Hei Er 12 dpo når jeg skal gjennom en laparoskopi. Kan dette ødelegge en evt graviditet? Skal sjekkes for endometriose, så er ikke sikkert de trenger så mange hjelpeinstrumenter hvis de ikke finner noe. Finner ikke noe om dette på Internett. Anonymkode: 780f9...b10
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #2 Skrevet 15. januar 2019 De går inn 3 steder uansett, og ser. Jeg vil tro det medfører at man ikke beholder noe såpass tidlig, men jeg vet jo ikke. Jeg testet dagen før hysteriskopi (hadde mens på lapraskopien), og tenkte avbestille om den viste positiv. Jeg fikk beskjed om at det var en risiko dersom man var gravid rett før iallefall. På hysteroskopi altså. Anonymkode: d7918...19c
Wiley Skrevet 15. januar 2019 #3 Skrevet 15. januar 2019 2 hours ago, AnonymBruker said: Hei Er 12 dpo når jeg skal gjennom en laparoskopi. Kan dette ødelegge en evt graviditet? Skal sjekkes for endometriose, så er ikke sikkert de trenger så mange hjelpeinstrumenter hvis de ikke finner noe. Finner ikke noe om dette på Internett. Anonymkode: 780f9...b10 Du får en graviditetstest på morgenen på sykehuset før de legger deg inn, om du da er gravid så gjennomfører de ikke lap. Tror det skal stå informasjon om dette i papirene du har fått.
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #4 Skrevet 15. januar 2019 27 minutter siden, Wiley skrev: Du får en graviditetstest på morgenen på sykehuset før de legger deg inn, om du da er gravid så gjennomfører de ikke lap. Tror det skal stå informasjon om dette i papirene du har fått. Det sto dessverre ikke noe om dette, men huket av på skjemaet at det er mulig jeg kan være gravid. Så får sikkert en test da😊 Anonymkode: 780f9...b10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå