AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #1 Del Skrevet 15. januar 2019 Til å bli khent med nye mennesker, utvide det sosiale nettverket, få nye venner? Eller er det kun sex og dating det går i? Anonymkode: acfd3...7d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #2 Del Skrevet 15. januar 2019 Har sett at noen skriver de vil ha venner i profilteksten men jeg hadde aldri trodd på det om for eksempel typen hadde tinder og skrev han ville ha venner. Single folk ok Anonymkode: e5f32...a02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #3 Del Skrevet 15. januar 2019 Jeg har aldri hatt tibder, men så at det i omtalen av tibderappen stod noe om å bli kjent med nye folk, utvide sitt sosiale nettverk, bli kjent med folk i området om man skal ut å reise osv. Jeg hadde innbildt meg at det var en ren sjekjeapp, men det virket ikke helt sånn? Anonymkode: acfd3...7d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #4 Del Skrevet 15. januar 2019 Har og sett at folk har skrevet at de er ute etter vennskap, men jeg finner det merkelig. Tenk å dra på en "første date" hvor vennskap er intensjonen. Hadde aldri i livet vært på tinder når jeg var i et forhold for å finne meg venner, og jeg hadde ikke godtatt om partneren min var det heller, da må det være bedre å melde seg på en fritidsaktivitet eller noe for å utvide sin sosiale krets. De fleste er vel ute etter ligg, kjæreste eller casual dating. Anonymkode: e9111...9ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #5 Del Skrevet 15. januar 2019 Jeg vet ærlig talt ikke hva jeg er ute etter på tinder. Det virker som jo lengre jeg bruker appen, desto mer forvirret blir jeg. Det jeg heller vet er hva jeg ikke bruker den til. Det hadde jo såklart vært fint om jeg fant en ting hadde klaffa med. Er absolutt ikke ute etter et vennskap (altså det er ikke det jeg bruker tinder til), men bruker den heller ikke som en sexapp. MEN så dårlig de jeg matcher med er til å starte en samtale? Hvis jeg skulle ha startet hver eneste samtale, hadde jeg startet 90% av de. Skuffende! Anonymkode: bd6b9...cf0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jack Rodriguez Skrevet 16. januar 2019 #6 Del Skrevet 16. januar 2019 jepp kjempemye jobb og copy/paste hei til noen. enig at det er mannens jobb egentlig, men om de ikke sender deg noe så må du prøve å være litt proaktiv selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå