AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #1 Skrevet 15. januar 2019 Jeg har noen eksempler :) Haterne blir forbannet når du: - Smiler - Er glad og lykkelig - Lykkes i noe - Hadde mer penger enn de likte å tro( klikker når du kjøper noe som dem ikke har kjøpekraft til ). - Er sunnere og mer aktiv - Er penere - Greier å riste dem av seg - Viser at du har kontroll - Er uredd - Sympatiserer med dem og ønsker å hjelpe dem i vanskelige stunder. - Blir venner med deres venner. Noen som har noen flere å tilføye? :) Og fortell gjerne deres historier! Hvorfor fikk dere hatere? Anonymkode: 62274...260
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #2 Skrevet 15. januar 2019 Jeg tror du overdriver din egen verdi ganske mye om du virkelig tror at det påvirker andres liv at du er pen, smiler, trener, spiser sunt, er flink til noe og fremstår lykkelig..det er 5 300 000 personer bare i dette landet. Så det er litt begrenset hvor mye akkurat DU betyr..dine foreldre og nærmeste venner, er mest sannsynlig de eneste som bryr seg om du har noe av dette her. Anonymkode: 317e4...d4a 9
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #3 Skrevet 15. januar 2019 Når du totalt overser og ignorerer dem. De ønsker en reaksjon fra deg, de får næring av at du reagerer. Anonymkode: 3d2c3...b2b 4
Veslefrikk Skrevet 15. januar 2019 #4 Skrevet 15. januar 2019 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har noen eksempler Haterne blir forbannet når du: - Smiler - Er glad og lykkelig - Lykkes i noe - Hadde mer penger enn de likte å tro( klikker når du kjøper noe som dem ikke har kjøpekraft til ). - Er sunnere og mer aktiv - Er penere - Greier å riste dem av seg - Viser at du har kontroll - Er uredd - Sympatiserer med dem og ønsker å hjelpe dem i vanskelige stunder. - Blir venner med deres venner. Noen som har noen flere å tilføye? Og fortell gjerne deres historier! Hvorfor fikk dere hatere? Anonymkode: 62274...260 Ikke har jeg noen hatere (så vidt jeg vet) og om jeg hadde hatt det, så hvorfor skulle jeg gå inn for å irritere dem? Tror du er litt for selvhøytidelig. 3
SoWhat? Skrevet 15. januar 2019 #5 Skrevet 15. januar 2019 Du bør ikke la dem påvirke deg så mye. Du bør ikke la dem påvirke deg i det hele tatt. Når du så gjerne vil irritere dem, og gir dem så mye plass, så har de makt over deg. Det beste er alltid å ignorere. Alltid. Da beholder du friheten din også, og slipper å være så fokusert på dem. 1
Gjest BabyBlue Skrevet 15. januar 2019 #6 Skrevet 15. januar 2019 Har ikke hatt haters siden barneskolen, og det er der den mentaliteten hører hjemme.
Gjest loveli Skrevet 15. januar 2019 #8 Skrevet 15. januar 2019 Du tar feil. Du irriterer når du ikke bryr deg om dem.
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #9 Skrevet 15. januar 2019 Man er ganske høy på seg selv om man tror at man har haters. Har du fans og da liksom, på den andre siden av skalaen? Jeg er, i motsetning til deg, klar over at svært få mennesker har interesse av meg og hva jeg gjør. Ingen bryr seg nok til å hate meg, og det gjelder etter all sannsynlighet for deg og. Med mindre du er kjendis 😉 Anonymkode: cb7ae...c24 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #10 Skrevet 15. januar 2019 Jeg har en hater. Han er en narcissist som ikke har tålt at vi har sagt han imot og forsøkt å jekke han ned når han har vært helt klin sprø. Det eneste som «irriterer» han er å ikke gi han oppmerksomhet overhodet. Hjelper ikke å smile og vise at vi er lykkelige til han, for han forstår ikke hva lykke er. Han tror alle lever det samme triste fasadelivet som han. Anonymkode: 037aa...17c 3
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #11 Skrevet 15. januar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Når du totalt overser og ignorerer dem. De ønsker en reaksjon fra deg, de får næring av at du reagerer. Anonymkode: 3d2c3...b2b Dette er jeg uenig i! Jeg kjente en idiot på ungdomsskolen som blant annet tilbrakte skoletimene på å slenge dritt om sine med-elever. Hei Ragna, stygge jur du har! Simen er feit, og ser ut som en blubbe! Fredrik, du ser forferdelig stygg ut i dag! Hilde, du er en ekkel og kvalm møkka-kjerringa! Sondre, du ser ut som ett stygt lite insekt! Og så videre, og så videre. Hun kunne finne på noe slikt nesten hver eneste dag, og klage over hvor stygge, ekle, feite drittunger nesten alle andre elever var. En eller annen lærer var jo selvfølgelig tilstede under nesten alt sammen, men de hadde gitt elevene forbud mot å reagere på noen som helst måte. De brukte nøyaktig samme "argument" som det du bruker her. Nemlig at drittsekken som snakker slikt piss, bare er ute etter å provosere og få en eller annen respons. Derfor hadde samtlige elever fått streng beskjed om å ikke finne på noe som helst. De voksne innbilte seg faktisk at dritt-kjerringa ville slutte av seg selv, bare hunble overset lenge nok. Problemet med denne "løsningen" var jo selvfølgelig at hun ALDRI sluttet med dette tullet sitt! Snarere tvert imot. Hun tok alle andres taushet som ett tegn på at de egentlig var 100 % enige med henne. Eller at alle sammen var noen fordømte sveklinger, og at alle andre var fullstendige udugelige pyser. Du har vel hørt ordtaket Den som tier, den samtykker og dette passer jo veldig godt inn her. Dersom noen voksne hadde gitt faktiske konsekvenser. For eksempel nedsatt karakter i orden/oppførsel (og eventuelt stryk der) og kontaktet foreldrene til denne lille dritten. DA skal du ikke se bort fra at denne oppførsel hadde blitt stoppet ganske kjapt. Men så lenge slike ting bare får fortsette, uten noen form for reaksjoner, så trekker de selvfølgelig den konklusjonen at slik oppførsel faktisk er akseptabelt. Anonymkode: d4ea4...14a 3
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #12 Skrevet 15. januar 2019 Jeg får forklare meg nærmere Nei, jeg tror ikke at jeg er noe! Men haterne mine har avslørt at jeg har/er noe som dem ikke har/er. Dette har de vist gjennom deres oppførsel mot meg. De er også personer som bor i det samme miljøet som jeg kom flyttende til. Det startet med at to av dem "gikk på" meg. De behandlet meg på en brysk måte, konfronterte meg på usaklige ting (forsøk på å lage bråk ut av ingenting). Jeg ble også baksnakket og gjort narr av, uten å ha gjort noe for å fortjene det. Ikke gjorde de stort for å bli kjent med meg, så hvorfor denne iveren? Jeg svarte med å ta mer og mer avstand, og late som ingenting. Men dette førte til at de kom etter, så utsatte de meg for nye "stikk" i siden, og forsøk på å få meg til å reagere. Og det gjorde jeg en gang, da det kom meg for øret at begge kjærringene hadde oppsøkt en nær venn av meg for å fiske etter info. De ønsket å vite alt h*n visste om meg osv.. Dette fikk meg til å bli sur, da vennen min ga dem det de ville ha. Og jo da, det er lov å være nysgjerrig. Men det er fremdeles et tillitsbrudd å regne, samt frekt. Både jeg og familiemedlemmer av meg har også merket oss hvor nysgjerrige disse to damene er. De følger med på hvem jeg har på besøk, hva jeg, barna og mannen gjør osv. Jeg registrerer også at de prøver å gjøre det samme som meg, som å besøke de samme stedene som meg, kjøpe det samme som meg, trene like mye som meg osv. Har jeg hatt en dag eller to hvor jeg har vært irritert på pekene deres, så har dem smilt og virket veldig fornøyd ut. Hun ene jublet omtrent rett utenfor hjemmet sitt (vi er naboer). Men så kom dagene hvor jeg har gjort meg bemerket og vært svært fornøyd Hvem sine smil tror dere da datt? :D Møtte jeg på dem så virket de sure og irriterte ut Forsøkte å snakke med dem med blid og lykkelig stemme, og knapt noen ord ut av dem. Ansiktene var harde og ordene bistre.. Grunnen til denne tråden er at vi må riste "haterne" av oss, og det skjer ikke ved å løpe vekk og være stille. Haterne tror da at du er redd og svak, og vil derfor komme etter deg. Hatere har som eneste mål å knuse deg, og være bedre enn deg. Jeg vil vise haterne mine at jeg ikke lar meg påvirke Jeg vil også la dem se at jeg faktisk er ressurssterk og flink, at jeg lykkes. Jeg har også begynt å vise at jeg faktisk får med meg nederlagene deres. Mitt neste skritt nå er å overse dem ute, smile og være lykkelig. Det vil også smerte dem at jeg er hyggelig mot dem Det er ikke min feil at dem valgte å se på meg som dem har gjort.. Jeg skjønner ikke hvorfor dem bruker tid og energi på meg i det hele tatt, når dem heller kunne ha tatt tak i sine egne liv og gjort noe. Mens dem bøller, fokuserer jeg på mine drømmer. ts Anonymkode: 62274...260 1
Gjest 007_008_007 Skrevet 15. januar 2019 #13 Skrevet 15. januar 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har noen eksempler Haterne blir forbannet når du: - Smiler - Er glad og lykkelig - Lykkes i noe - Hadde mer penger enn de likte å tro( klikker når du kjøper noe som dem ikke har kjøpekraft til ). - Er sunnere og mer aktiv - Er penere - Greier å riste dem av seg - Viser at du har kontroll - Er uredd - Sympatiserer med dem og ønsker å hjelpe dem i vanskelige stunder. - Blir venner med deres venner. Noen som har noen flere å tilføye? Og fortell gjerne deres historier! Hvorfor fikk dere hatere? Anonymkode: 62274...260 Hvordan vil det å følge disse punktene gjøre deg til en bedre person enn de du kritiserer?
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #14 Skrevet 15. januar 2019 2 timer siden, 007_008_007 skrev: Hvordan vil det å følge disse punktene gjøre deg til en bedre person enn de du kritiserer? Punktene er jo bare positive spør du meg Oppførselen til haterne der i mot.. Anonymkode: 62274...260
Aragorn ll Elessar Skrevet 15. januar 2019 #15 Skrevet 15. januar 2019 Ignorere dem er det aller beste.
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #16 Skrevet 15. januar 2019 2 timer siden, 007_008_007 skrev: Hvordan vil det å følge disse punktene gjøre deg til en bedre person enn de du kritiserer? Er man ikke et bra menneske om man smiler, er lykkelig, lykkes i ting, er sunn og aktiv? Jeg skjønner hva Ts mener. Har ingenting med å være innbilsk og hovmodig, men det er så mange bitre mennesker der ute som omtrent bare venter på å se deg drite deg ut. Som nesten livnærer seg på andres elendighet. Anonymkode: 760f3...069 1
Jerry Lee Skrevet 15. januar 2019 #17 Skrevet 15. januar 2019 To ting : Ignorere eller jatte med. Det irriterer dem til vanvidd.
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #18 Skrevet 15. januar 2019 2 timer siden, Jerry Lee skrev: To ting : Ignorere eller jatte med. Det irriterer dem til vanvidd. Notert😊 ts Anonymkode: 62274...260
visp Skrevet 15. januar 2019 #19 Skrevet 15. januar 2019 Vel, jeg blir irritert bare av å se ordet haters, så den er i boks:)
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2019 #20 Skrevet 16. januar 2019 Flere tips ønskes! :D Anonymkode: 62274...260
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå