Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 5. april 2005 #1 Skrevet 5. april 2005 Er på jakt etter et flott armbånd til brudeutsyret. Jeg skal ha tiara med strasstener + smykke/øredobber med Swarkovski-krystaller. Alt med "hvitt gull/sølvfarget" Skulle gjerne hatt et fint armbånd (ser for meg med en eller to rader) som ikke er så "glorete". Noen som har noen ideer om hvor jeg kan finne dette?
Gjest filledåkka Skrevet 6. april 2005 #3 Skrevet 6. april 2005 noen som har sett noen fine øredobber med LITT heng? kanskje diamanter og perler, fake?
Minerva Grey Skrevet 6. april 2005 #4 Skrevet 6. april 2005 Arts & Crafts har en del pent i strass, litt avhengig av årstid og kolleksjon.
Gjest apriljente: Skrevet 6. april 2005 #5 Skrevet 6. april 2005 Jeg kjøpte et slikt' et armbånd på Arts & Craft i fjor. 2 rader med stener som glitret diskret sammen med steinene i sløret. Det koster under 300 kroner...... :-)
Berit_mor Skrevet 6. april 2005 #6 Skrevet 6. april 2005 Skulle gjerne hatt et fint armbånd (ser for meg med en eller to rader) som ikke er så "glorete". Noen som har noen ideer om hvor jeg kan finne dette? Her er strass armbån: http://www.lisenett.no/armband.shtml http://www.bryllupsweb.no/bryllupsshop-smykker.html Lykke til! :-)
Martha Stewart Skrevet 6. april 2005 #7 Skrevet 6. april 2005 Er på jakt etter et flott armbånd til brudeutsyret. Jeg skal ha tiara med strasstener + smykke/øredobber med Swarkovski-krystaller. Alt med "hvitt gull/sølvfarget" Skulle gjerne hatt et fint armbånd (ser for meg med en eller to rader) som ikke er så "glorete". Noen som har noen ideer om hvor jeg kan finne dette? Jeg kjøpte et nydelig strasshalsbånd på en liten butikk i Glasmagasinet i Oslo, som jeg skal bruke i bryllupet. Der hadde de også flotte armbånd. Ellers er vel Arts & Crafts et godt tips, som nevnt over. I tillegg ville jeg trålet KappAhl, H&M og Cubus - der glimter de ofte til med godbiter blant smykker og annen pynt. Jeg kjøpt et litt sepsielt perlearmbånd på H&M som ser ekte ut og som jeg har fått flere komplimenter for. I jakten på armbånd, har jeg nå bestilt et i sølv med zirkoner fra merket Thomas Sabo, selges bl.a på David Andersen i Oslo, men jeg har sett merket hos andre gullsmedbutikker også. Gleder meg til å få armbåndet mitt ihvertfall! :-) Det koster 2600 kroner. Jeg har ikke så fryktelig mange dyre smykker fra før, så ser på dette som en "investering"...
Gjest gjest1 Skrevet 6. april 2005 #8 Skrevet 6. april 2005 Vigdis, jeg så ett sånt armbånd på Glitter på Farmandstredet i dag. Koster 129 kr.
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 6. april 2005 #9 Skrevet 6. april 2005 Takk for gode ideer jenter! :-) Var på Glitter i Aalborg, og der hadde de ingen fine (i mine øyne), men det kan jo være bedre her??? Får ta meg en tur å se på det Heidi fant. Arts & Craft var jo en god ide. Noen som vet hvor nærmeste butikk fra Tønsberg er? Gullsmeder hadde ikke jeg tenkt på. Er redd det blir litt mer kostbart enn jeg hadde tenkt meg. Det får heller være nødløsningen (sikkert en god løsning for sambo, for da får jeg vel foreslå at det er morgengave på forskudd ) Ellers så er jo linken som ble lagt ut her et alternativ. Det så veldig fint ut det, men jeg er litt redd for å kjøpte det på internett ettersom jeg gjerne vil se ordentlig hvordan det ser ut.
Scaramouche Skrevet 6. april 2005 #10 Skrevet 6. april 2005 De selger sånne strassarmbånd på H&M nå. Det er to armbånd med små stener helt rundt. Du kan velge om du vil bruke begge, eller bare ha det ene.
RoseJenta Skrevet 7. april 2005 #11 Skrevet 7. april 2005 Om man er villig til å kjøpe fra utlandet også, så er eBay.co.uk en god ressurs.. Jeg har kjøpt tiaraen min derfra, og har nå bud inne på både kjede og øredobber, skal også finne armbånd der senere Rimlige priser, og som oftest gode produkter og!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå