Gå til innhold

SATS-vikarer

Fremhevede innlegg

Gjest istapp
Skrevet

Etter en dag der jeg hadde lagt opp at jeg skulle trene aerobics stresser jeg avgårde om kvelden til SATS.

Må jo være tidlig ute må vite,da det er noen av de mest populære instruktørene som har timen. For å for forsikre meg om at denne personen har timen ringer jeg til SATS 40 min før timen for å høre om NN har timen. Jada, NN har timen...Jess! :)

Når jeg skal skrive meg på lista ser jeg at det er vikar atter en gang som har timen. Erger meg grønn over det... :evil:

Syns det er for dårlig at resepsjonen som jeg snakket med 10 min før ikke sier at det er en vikar når jeg spør om NN har timen! ! Har aldri orket dradd om jeg viste det var vikar, og i sær denne vikaren.

Men tenker at jeg ikke må være så fordomsfull,men gi vikaren en sjans! Bare tull og rot hele timen (halve timen jeg var på ),og ikke virker mikrofonen heller :roll:

Enden på visa er at jeg bare forlot timen. Er så oppgitt!

Er det her en filleting å klage på eller? Hva gjør dere når dere er misfornøyde med treningssenteret deres?

Så ble sittende med hjemme med verk i kropp&sjel etter få trent og er enda mer fustrert enn da jeg dro på SATS.

Kunne ha brukt tida mi på noe annet....sukk :cry:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Det høres ut som du går på samme SATS som jeg....Jeg har gitt opp å gå på timer, og trener kun på egenhånd i stedet. Enkelte instruktører er skikkelig dårlige, og jeg kjeder vettet av meg i timene. Og i tillegg de evinnelige problemene med mikrofoner og batteri. :roll:

Gjest Anonymous
Skrevet

Langnes :ler:

Huff altså,jeg er bare så forbanna her. Har mest lyst å klage! Men det tør jeg jo ikke... :oops: Til tross for at man betaler mer enn nok for å være medlem.

Hva er problemet egentlig med mikrofonen? Må da være mulig å få ett nytt anlegg eller noe??

Jeg er SUR! :-x

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...