Gå til innhold

Er flax og Lotto bare tull ? Eller vinner faktisk noen på ekte ?

Anbefalte innlegg

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er et helt meningsløst innlegg; du kan ikke bruke statistikk slik. Ren svada. 

Og det du skriver om IQ, er så lavmål at jeg lar være å kommentere det utover dette. 

Med dette innlegget viser du at du ikke forstår det mest grunnleggende. 

Anonymkode: 8b4dd...020

Jeg både kan statistikk (på universitetsnivå, har grad....) og har høy IQ (nok til å bli medlem i mensa gitt deres egen test....), så du trenger ikke å bekymre deg for det ;) 

Du får ha en fortsatt fin dag og god bedring ;) 

Anonymkode: 0b846...680

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vant ca 150 000 på Joker. 

Pengene gikk til ferie, forbruk og buffer. De kom veldig godt med i en hverdag med stor familie :) 

Anonymkode: d4fc5...48b

• Liker 2
Skrevet
8 timer siden, COSL Innovator skrev:

Denne kollegaen var veldig ung, så H*n fikk kjøpt seg sin første bolig.

Jeg mener personen sluttet i jobben, men det går ikke å leve resten av livet på 27 mill, så ny jobb må nok til.

Hadde jeg vunnet samme summen, så skulle jeg aldri mer jobbet :)

Du kan leve flott av 27 mill resten av livet. Du setter dem i indeksfond og lever av avkastningen. Det blir store summer og du trenger ikke en gang sette inn alt!

Anonymkode: 14343...33b

• Liker 1
Skrevet

Er det kanskje slik egentlig at de store summene og gevinstene generelt plasseres ut på Narvesen-kiosker langt utpå landet, mens alle lodd i Oslo ikke er noe å skryte av? I Oslo er det flest folk, så de tjener lett inn det den ene bonden i en kommune med 50 innbyggere vinner.

Anonymkode: bcd31...466

Skrevet

En inngift familien vant 3,6 mill. Det ble brukt til nedbetaling av gjeld og nye biler. Nå har han rotet det til med kredittkortgjeld. Det er en viss fare for at han er spilleavhengig 😔 må være litt trist når han tenker på hvor mye han hadde og nå er alt borte foruten om huset 😊 bilene han kjøpte er utslitte og de må byttes ut..

Anonymkode: 25222...568

Skrevet
På 15.1.2019 den 12.51, AnonymBruker skrev:

NEI! To millioner kroner i gevinst er 1,2 millioner lodd. Hvorfor er dette så vanskelig å forstå? Tar det én gang til: det er et lodd á en million kroner per 600 000 trykte flax lodd. 

Gevinstene i flax er absolutt ikke halvparten av innsatsen. 

Siden vi snakker statistikk, begynner jeg nå å lure på gjennomsnittlig IQ i befolkningen...

Anonymkode: 8b4dd...020

Jo, det er de.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...