Gjest Revenka Skrevet 5. april 2005 #1 Skrevet 5. april 2005 Så sesongstart nå, og det slo meg at Carrie har jo blitt kjempestor! Stor rumpe og store kraftige lår. Hun var jo gravid for en stund siden, men selv da hun var på det "værste" i serien var hun ikke like stor som hun er nå. Før var hun jo ganske sexy. Stor forandring på kort tid.
Fat Sally Lee Skrevet 5. april 2005 #2 Skrevet 5. april 2005 Synes hun kledde det, jeg! Ikke alle som bærer kiloene like flott som henne Vektøkningen skyldes graviditeten, og hun har visst fått mye pes for det.
Gjest Revenka Skrevet 5. april 2005 #3 Skrevet 5. april 2005 Ja, det var bare uvant. Syns hun var veldig berte før
Arkana Skrevet 6. april 2005 #4 Skrevet 6. april 2005 Jeg synes også det kledde henne og hun er like sexy som før. Hun er ikke i nærheten av å være overvektig og det er synd at enkelte synes at dette er nok til å gå fra sexy til usexy. Er det rart kvinner får komplekser?
Gjest Revenka Skrevet 6. april 2005 #5 Skrevet 6. april 2005 Jeg er stor selv jeg, sa ikke at hun var usexy, men hun har jo alltid vært så super tynn og jeg har hele tiden sett på henne som en sexy berte. Ble bare overrasket. Nå er hun bare ikke berte (slik jeg syns at en berte er).
Gjest Anonymous Skrevet 6. april 2005 #6 Skrevet 6. april 2005 Før var hun jo ganske sexy. Det er vel sånn mange tenker om kvinner som har fått barn...
Gjest Gitte Skrevet 6. april 2005 #7 Skrevet 6. april 2005 syns det var rart å se hu såpass "tjukk". sa det til hu jeg så det med og hu var helt enig... men egentlig ille at vi syns hu var tjukk nå, hu var sikkert mindre enn normale kvinner allikevel...
Gjest Gjesta Skrevet 6. april 2005 #8 Skrevet 6. april 2005 Må si meg enig i at hun hadde lagt på seg, men synes forsatt hun er like vakker, jeg! :-)
Gjest Gjesta Skrevet 6. april 2005 #9 Skrevet 6. april 2005 Jeg la ikke merke til det jeg. :o kan være ganske så fjern til tider
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå