AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #61 Skrevet 31. januar 2019 Foretrekker vanligvis marsipankake, især hvis det er kjøpekake. Bløtkake fra bakeri er gjerne triste greier med alt for mye krem. Har vokst opp med hyppig inntak av hjemmelaget marsipankake med aprikos/fersken-syltetøy og valnøtter (lukket valnøtt, hvit dame?), som alltid er en klassiker Unntaket fra regelen må være når norske jordbær er på sitt beste, en god bløtkake med jordbærkrem og søte norske jordbær oppå er herlig 🍰 Anonymkode: 23239...31d 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #62 Skrevet 31. januar 2019 Helt klart bløtkake. Kjenner nesten ingen som liker marsipankake; de står som oftest mer eller mindre urørt igjen på bordet. (Bortsett fra den ene gangen noen hadde laget en marsipankake med Frozen-motiv til en 8-årsdag, da var fatet tomt mens nesten alle kakestykkene lå igjen urørte på asjettene 😂) Anonymkode: 63e32...073
FrankDrebin Skrevet 31. januar 2019 #63 Skrevet 31. januar 2019 Jeg liker begge veldig godt, men om jeg bare kan velge en, er marsipankaken vinneren, helt klart.
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #64 Skrevet 31. januar 2019 Marsipankake, spesielt min, jeg lager jordbær krem og har mye jordbær i kaka. Kremen blir mye syrligere med jordbær, og det går veldig fint med den søte marsipanen. Min kake blir alltid spist opp står den på kake bord. Anonymkode: 21c73...5ab 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #65 Skrevet 31. januar 2019 Uten tvil marsipankake for min del. Men det er veldig stor forskjell på dem....og liker ikke hvis syltetøy smaken er for stor,men litt er ok. Anonymkode: 2f2ec...ba7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå