AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #1 Skrevet 15. januar 2019 Hei. Nå har vi prøvd siden mai på en liten, uten hell. Jeg har slitt med gjentatte soppinfeksjoner etter sa, fått behandling nå som ser ut til å fungere. Nå som vi endelig hadde en periode uten noen hindringer, så gikk det ikke veien. Jeg har nå de siste mnd før mensen opplevd nattesvette, er det andre som sliter med det? Jeg føler tiden løper fra meg. Vi har en sønn på snart 3 år og vi mistet også for et år siden. Mannen vil ikke at vi skal utredes enda da vi faktisk har blitt gravide to ganger. Noen som har opplevd lignende? Anonymkode: 865e7...123
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #2 Skrevet 15. januar 2019 Dere er fremdeles godt innenfor det som blir betegnet som normalt men jeg forstår frustrasjonen din, man vil jo det skal klaffe med en gang vi fikk et barn etter få pp første gang. Andre gsng brukte vi 2 år og mistet 2 ganger på veien. Tredje gang gikk det med en gang:) husk at selv om man treffer på eggløsning er det bare ca 25% sjanse for å bli gravide hver mnd. Anonymkode: 5821d...62e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå