Gå til innhold

Produkter til bruk sammen med rettetang

Anbefalte innlegg

Gjest Solsikke
Skrevet

Har nettopp kjøpt et par varmebeskyttende produkter til bruk sammen med rettetang.

Dette er sikkert et dumt spørsmål, men når man bruker varmebeskyttende spray, skal den tørke i håret før man bruker rettetanga?

Har en spray som heter Wella high hair Flat Iron Spray, og en lotion: L'Oreal Tech hot style iron finish. Jeg mener frisøren sa denne kunne brukes etter at jeg hadde retta håret, men bakpå står det at den skal brukes før retting, slik som sprayen.

Er det noen som har erfaring med disse produktene?

Videoannonse
Annonse
Gjest Sephora
Skrevet

Hvis du tar det i tørt hår trenger du vel ikke vente?!Men hvis du tar det i vått hår bør du vente til håret er tørt. man bør ikke bruke rettetang på vått hår!

Men vet i grunnen ikke helt,bruker aldri varmeapparater(bare føner til å varme opp vippetanga mi!) :ler:

Gjest Linselus ii
Skrevet

Hvis du har en spray til tørt hår sprayer du bare over den delen du skal rette så bruker du rettetangen rett etterpå (det ble mange rett i en setning gitt).

Selv bruker jeg å spraye håret i seksjoner etterhvert som jeg retter det ut.

Har dessverre ingen erfaring med spray for vått hår.

Skrevet

Jeg sprayer i tørt hår før jeg bruker tanga, og lar det ikke tørke. Kommer frese-lyder, noe jeg ikke likte, så jeg spurte frisøren min. Hun mente det ikke gjorde noe, at produktet "smelter" inn i håret og skaper struktur.

Gjest Solsikke
Skrevet
Jeg sprayer i tørt hår før jeg bruker tanga' date=' og lar det ikke tørke. Kommer frese-lyder, noe jeg ikke likte, så jeg spurte frisøren min. Hun mente det ikke gjorde noe, at produktet "smelter" inn i håret og skaper struktur.[/quote']

Det var akkurat det jeg og syns var litt skummelt, og derfor jeg ble litt i tvil om jeg skulle la den tørke først.. Takk for svar! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...