AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #1 Skrevet 15. januar 2019 Er det mange her som har opplevd det? Synes det er vanskelig å stole på vennskap etter dette. Anonymkode: 983c6...539
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 15. januar 2019 #2 Skrevet 15. januar 2019 Jeg har opplevd at en venn fadet meg ut og aldri hadde tid. Det var ikke en nær venn da. Håper det går bra med deg❤️
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #3 Skrevet 15. januar 2019 Ja, én gang. Var veldig glad i henne, men i retrospektiv tror jeg det var til beste. Vi er så ulike på noen punkter, at vi sårer hverandre for hardt, for lett. Anonymkode: 77eb3...8cb
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2019 #4 Skrevet 16. januar 2019 Ja, det har jeg blitt og sliter veldig med det. Sorg og savn påvirker det daglige livet fremdeles, spesielt siden denne vennen har sendt ut blanda signaler og har gitt respons noen få ganger etter at jeg har prøvd å ta opp kontakten. Jeg vet det er dødfødt for meg å prøve mer, da jeg blir ghostet mesteparten av tiden. Bør slette på alle sosiale medier, men er ikke helt klar for det ennå! Uansett er det vondt! Livet kan være kjiipt! Anonymkode: 838d0...315 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2019 #5 Skrevet 16. januar 2019 Ja. Både blitt dumpet og dumpet noen selv av ulike grunner. Det kan være vondt, men sånn er livet. Hvordan ellers skulle man gjort det? Ser for meg at man møter en venn for siste gang, håndtrykk/klem og sier "takk for vennskapet, lykke til videre, ha det bra". Anonymkode: 8f1fb...cf1
Gjest secretidentity Skrevet 16. januar 2019 #6 Skrevet 16. januar 2019 Jeg har opplevd det. Av noen som jeg snakket med hver dag og ble plutselig blokkert. Synes det er veldig rart for kranglet heller ikke. Orker ikke å stole på folk for vet aldri hvor lenge det båndet varer. Føler med deg.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2019 #7 Skrevet 16. januar 2019 Jeg dumpet en venn i høst! Eller rettere sagt "venn"....... og grunnen til det var at denne såkalte vennen kom med beskyldninger mot noen som var helt hårreisende. Det har vist seg i ettertid at vedkommende også har gått rundt å baksnakket meg, og noen andre om saker som er totalt usant. Anonymkode: f973a...a5d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå