Gå til innhold

Noen som har jobbet som Avis Distributør ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er lønna og arbeidsoppgaver? Anbefaler dere denne jobben? 

Anonymkode: 39a30...53c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du mener avisbud? 😂

Anonymkode: f1bd6...946

Skrevet

Du må ha en pålitelig bil ihvertfall. 

Jeg gjorde, for lenge siden. Før nettavisene kom 😜

Lønnen var ikke fantastisk, men kmgodtgjørelsen hjalp på. 

Anonymkode: 25f03...d53

Skrevet

Avisbud?

Jobbet med det en stund for en del år tilbake, men det er såpass lenge siden at jeg ikke kan si stort om lønn og arbeidsvilkår i dag.

Jeg syns det var helt ok, istedenfor å stå opp tidlig så passet det meg bedre å heller være lenge oppe, og sitte klar til avisene ble levert på henteplass og kjøre ut på ruta så fort de kom.

Helt ok jobb.

Anonymkode: 2a8c5...953

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du mener avisbud? 😂

Anonymkode: f1bd6...946

Ja 😂

Skrevet

Avisdistrubitør? 🤣🤣

Samme som når jeg jobbet på Rema 1000 men sjefen kalte stillingen kundeveileder! Snakk om å putte dritt i sølvpapir og kalle det konfekt liksom 🙄

Ja jeg var avisbud når jeg var 16. Det var en møkkajobb, og den lave lønna sto overhodet ikke i stil med hvor mye jobb det faktisk var. Dersom du tar en slik jobb bør du være glad i trapper for å si det slik. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Avisbud?

Jobbet med det en stund for en del år tilbake, men det er såpass lenge siden at jeg ikke kan si stort om lønn og arbeidsvilkår i dag.

Jeg syns det var helt ok, istedenfor å stå opp tidlig så passet det meg bedre å heller være lenge oppe, og sitte klar til avisene ble levert på henteplass og kjøre ut på ruta så fort de kom.

Helt ok jobb.

Hvordan er fordeligen blant kjønn? Er det mange kvinner som jobbet der ? 

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Hvordan er fordeligen blant kjønn? Er det mange kvinner som jobbet der ? 

Den gangen (rundt 15 år siden) fikk jeg jobben via en venninne som allerede jobbet med det, men siden man sjelden har noe kontakt med andre bud så aner jeg ikke hvor vanlig det var med kvinner.

Men sånn generelt, hvis man tar omsorgsyrker ut av regningen, så er det vel flest menn som både jobber natt, og som jobber med transport generelt.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...