Gå til innhold

brudeshop, service

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei

jeg er på utkikk etter smykker og sånt og sente en mail til brudeshop etter som di har mye fint! nå er det to dager siden og jeg hører ingenting fra di! når jeg sente forespørslen så stod det i "kvitteringa" at svar kunne forventes innen 1-2 virkedager. er ikke dette veldig lenge? er det virkelig så dårlig service rundt omkring på nettet?

hva synes dere? jeg forventer å få svar fra di ganske raskt ihværtfall. bynner kansje og bli desperat brud jeg nå :ler:

høres sikkert sånn ut...

hva synes dere om service`n runt omkring?

:wink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, det sies mye rart om nettsteder, Brudeshop inkludert... Og alle har sine meninger og erfaringer!

Alt jeg kan si er at jeg har hatt veldig god erfaring med dette nettstedet! Kjøpte en kjole der, men av enkelte årsaker valgte jeg å levere den fra meg, og det var ikke noe problem. Elisabeth som hun heter, er veldig koselig og svarer som regel kjapt. Men jeg vet det er sykdom i familien nå, og det er mulig det er derfor hun ikke har fått gitt deg tilbakemelding enda...!??

Det er veldig kjedelig, det skal jeg være enig med deg i uansett!!!

Forresten, har opplevd flere steder at de bruker mer enn 1-2 virkedager på å gi tilbakemelding, så det kommer vel også an på hvor stor trafikk de har, de enkelte... :wink:

Skrevet
Tja, det sies mye rart om nettsteder, Brudeshop inkludert... Og alle har sine meninger og erfaringer!

Alt jeg kan si er at jeg har hatt veldig god erfaring med dette nettstedet! Kjøpte en kjole der, men av enkelte årsaker valgte jeg å levere den fra meg, og det var ikke noe problem. Elisabeth som hun heter, er veldig koselig og svarer som regel kjapt. Men jeg vet det er sykdom i familien nå, og det er mulig det er derfor hun ikke har fått gitt deg tilbakemelding enda...!??

Det er veldig kjedelig, det skal jeg være enig med deg i uansett!!!

Forresten, har opplevd flere steder at de bruker mer enn 1-2 virkedager på å gi tilbakemelding, så det kommer vel også an på hvor stor trafikk de har, de enkelte... :wink:

ja det har du nok helt rett i! har oplevd stort sett god service hittil så jeg ble bare så overassket da di bruker så lang tid. skjønner selv sagt om noe er kommet i veien, men dessverre er jeg en utålmdig brud :ler:

takk for svaret ditt!

Skrevet

Utålmodig jeg også, så vet akkurat hva du mener! :wink:

Men vent litt til, så får du nok svar - og får du ikke svar skal jeg fint si i fra til henne. Kjenner henne ikke så godt, men hun bor "rett nede i veien" for meg, for å si det sånn...og da jeg snakket med henne sist, så var det litt ymse inne i bildet, og hun har vært en del på "reisefot" i den anledning!

Skrevet

Når ein sender førespørsel til brudeshop får ein opp dette når ein har trykt send...

"Skjema er nå sendt, du vil høre fra meg etter 1 til 2 virkedager med vennlig hilsen brudeshop.com"

Jeg fekk svar ca etter 2 dager..... og kvar gang ca halv et om natta...... so du får sjekka e- mailen i morgon...

Veldig grei å handla me, og kjolen var ikke så dyr heller!

Skrevet
Utålmodig jeg også, så vet akkurat hva du mener! :wink:

Men vent litt til, så får du nok svar - og får du ikke svar skal jeg fint si i fra til henne. Kjenner henne ikke så godt, men hun bor "rett nede i veien" for meg, for å si det sånn...og da jeg snakket med henne sist, så var det litt ymse inne i bildet, og hun har vært en del på "reisefot" i den anledning!

jeg skal nok klare å vente noen dager til :wink:

kan jo bare kontakte di om jeg ikke hører noe. takk for hjelpen din, greit å høre at det er en grunn til forsinkelsen :wink:

takk for svar igjen

Skrevet

Jeg har fått veldig rask og god tilbakemelding når jeg sendte noen spørsmål til brudeshop.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...